خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

تعامل با مسئولان باید در دستور کار شوراهای اسلامی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۸

شکل گیری شوراهای اسلامی روستایی یکی از تحولات مهم نظام اسلامی است که باید از این فرصت برای خدمت رسانی درست به مردم بهره ببریم.

ایلنا: فرماندار مرند گفت: تعامل با مسئولان باید در دستور کار شورا‌های اسلامی و دهیاران قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضوانی در همایش شوراهای اسلامی روستا‌ها و دهیاران این شهرستان گفت: شکل گیری شوراهای اسلامی روستایی یکی از تحولات مهم نظام اسلامی است که باید از این فرصت برای خدمت رسانی درست به مردم بهره ببریم.
وی بر توجه به مسائل فرهنگی، ارزش‌های دینی و اهتمام برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: شورا‌ها و دهیاران با تعامل مناسب و دوستانه، انسجام و هماهنگی با یکدیگر و با مجموعه دستگاههای دولتی در جهت حل مشکلات شهرستان گام بردارند.
رضوانی در بحثاجرای دقیق قانون افزود: دهیاران و شورا‌های محترم اطلاع کامل از قوانین داشته باشند و کلیه مصوبات اعم از نحوه اجرای مصوبات، هزینه درآمد و… همگی باید بر مبنای قانون باشد و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها با انجام صحیح وظایف و اجرای دقیق قوانین به توسعه و آبادانی روستا‌ها کمک کنند.
فرماندار مرند در خصوص بحثامنیت گفت: تامین امنیت مردم در روستا‌ها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت‌های کاری و برنامه‌ای شورا‌ها و دهیاران باشد.
وی افزود: در کشور ما مردم در برقراری امنیت احساس مسئولین می‌کنند و در کشور ما با همکاری مردم امنیت برقرار است.
فرماندار مرند با اشاره به تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در روستا‌ها گفت: تدوین تقویم فرهنگی برای روستا‌ها، شناسایی مشکلات فرهنگی روستا‌ها و ارایه راهکار مناسب برای آن‌ها، استفاده از ظرفیتهای فرهنگی روستا‌ها برای تقویت فرهنگ کار، تلاش و سازندگی، استعداد یابی و جلب مشارکت مردمی و پرداختن به مفاهیم اسلامی از برنامه‌های این شورا می‌باشد و روستاهایی که تا به حال اقدام به تشکیل چنین جلساتی نکرده‌اند هر چه زود‌تر اقدام نمایند.
وی ضمن دعوت روستائیان جهت صرفه جویی در مصرف گاز گفت: در فصل زمستان بحثگاز از مسائل مهم و حیاتی است و شما دهیاران و شورا‌ها با فرهنگ سازی و تشویق مردم به صرفه جویی در این امر مهم می‌توانید گام‌های بلندی در این زمینه بردارید و با هماهنگی که با شرکت نفت صورت گرفته دهیاران نسبت به تهیه سوخت دوم برای نانوایان اقدام نمایند تا در صورت قطعی گاز با مشکل مواجه نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز