خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

جذب نیروی انسانی متعهد و کارآمد هدف اصلی گزینش‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۰

مدیران گزینش باید در انتخاب افراد به نخبه‌شناسی، انتخاب افراد سالم و کارآمد تلاش کنند و همچنانکه سعی می‌کنند حقوق افراد نادیده گرفته نشود حقوق سازمان را نیز لحاظ نمایند.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر جذب نیروی انسانی متعهد و کارآمد ازطریق هسته گزینش این سازمان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در نشستی با مجموعه عوامل هسته گزینش این سازمان که به مناسبت ۱۵دی ماه روز گزینش برگزار شده بود، افزود: مدیران گزینش بایستی براساس ضوابط قانونی و نیز با همدلی و همکاری بیشتر بتوانند روز به روز به هدف اصلی گزینش که ارتقای سطح کیفی و کمی نیروی انسانی در سازمان و ادارات تابعه و جذب نیروی‌های متخصص و متعهد است نزدیک شوند.
وی هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت ۱۵دی ماه سال ۶۰ سالروز تشکیل گزینش به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به امر گزینش و تلاش برای تحقق فرامین رهبر کبیر انقلاب و تجلیل از مدیران و مجموعه عوامل هسته گزینش سازمان عنوان کرد و افزود: توجه به امر مهم و حیاتی گزینش توجه به نیروهای اصلح و در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در هر سازمانی نیروی انسانی جزو منابع حیاتی و اثرگذار آن مجموعه می‌باشد افزود: انتخاب افراد با انگیزه و کارآمد بایستی یکی از وظایف مدیران هسته گزینش سازمان باشد.
وی گزینش را سنگ محک عیار نیروی انسانی در سازمان خواند و گفت: مدیران گزینش باید در انتخاب افراد به نخبه‌شناسی، انتخاب افراد سالم و کارآمد تلاش کنند و همچنانکه سعی می‌کنند حقوق افراد نادیده گرفته نشود حقوق سازمان را نیز لحاظ نمایند چرا که بخش کشاورزی مسئولیت سنگین تامین امنیت غذایی مردم را برعهده دارد و لذا باید ‌‌نهایت دقت در گزینش اعمال شود.
محمدیان با بیان اینکه بایستی رعایت قانون در گزینش ناظرین کشاورزی ملاک عمل کارگزاران هسته گزینش باشد چراکه آنان در خط مقدم تولید محصولات کشاورزی قرار خواهند گرفت افزود: امید است کارکنان هسته گزینش با استعانت از قدرت لایزال الهی و الهام از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت و با همکاری سایر اعضاء، ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی و براساس آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب، در اجرای قانون گزینش کشور موفق و موید باشند.
گفتنی است در پایان این آیین از پرسنل هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیری از طرف مسعود محمدیان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز