خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

تحول اداری، مهم‌ترین وظیفه هر دستگاه اجرایی به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۸

کارگروه تحول اداری در ادارات کل باید در راستای سیاست‌گذاری، نظارت، کوچک‌سازی و برون‌سپاری‌ها تدابیر لازم را انجام دهند.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی به مقوله منابع انسانی و تحول اداری، مهم‌ترین وظیفه هر دستگاه اجرایی قلمداد می‌شود و اکثر موضوعات مهم در سیستم اداری از جمله اصلاح فرآیندهای اداری، آسیب‌شناسی، برون‌سپاری و تامین نیروی انسانی مربوط به این مقوله است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد ظهر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه تحول اداری دامپزشکی آذربایجان شرقی، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فضای کار استان با نگاه کار‌شناسی و علمی را از ضرورت‌های دست‌یابی به تحول اداری ذکر کرد و افزود: برای این منظور باید ادارات کل تعامل و ارتباط تنگاتنگ با حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را در دستور کار خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آمادگی دارد که کار‌شناسان خود را برای ارایه مشاوره‌های فکری در جهت رفع نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی در زمینه شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سالانه در اختیار دستگاه‌های اجرایی مختلف قرار دهد.
پاکزاد با تاکید بر اینکه باید دیدگاه‌هایمان را تغییر دهیم، افزود: کارگروه تحول اداری در ادارات کل باید در راستای سیاست‌گذاری، نظارت، کوچک‌سازی و برون‌سپاری‌ها تدابیر لازم را انجام دهند.
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اداره کل دامپزشکی جزو ادارات بر‌تر در حوزه تحول اداری است و تعامل خوبی با استانداری دارد.
علیرضا مهرآسا افزود: بحثاصلی در کارگروه‌های تحول اداری، بازبینی در فرایند‌ها بوده و باید فرایند‌ها را به نحوی اصلاح و تغییر دهیم که بیشترین تسهیل در روند خدمت‌گزاری به مردم صورت پذیرد.
بهراد زندیه، مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی هم بهبود خدمت‌گزاری به مردم را رویکرد این اداره کل در بحثتحول اداری اعلام کرد و افزود: دامپزشکی بیشترین برون‌سپاری‌ها را به بخش خصوصی انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز