خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تکلیف دفاع از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۷

استاندار آذربایجان شرقی با پیشکسوتان لشکر عاشورا دیدار کرد. / روحانی بار‌ها صلابت خود را در راه انقلاب نشان داده و وقتی که دولت ایشان از من خواست که در استان حضور یابم نمی‌توانستم از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز جنگ در عرصه نظامی تمام شده است اما وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی همچنان بر عهده تمام کسانی است که دلسوز انقلاب و نظام هستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه عاشورا سخن می‌گفت، آن‌ها را در اداره امور استان سهیم دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای لشکر عاشورا و شهید مهدی باکری، اظهار داشت: خدای بزرگ را به خاطر نعمت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاکرم و خوشحالم که توفیق حضور در جمع برادران عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت را پیدا کردم.
وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس احساس ما این بود که نظام نوپای اسلامی به حمایت و دفاع نیاز دارد و به واسطه همین احساس بود که هر کس در هر رده‌ای در جبهه جنگ حضور می‌یافت.
جبارزاده با بیان اینکه تکلیف ما در دفاع از نظام ادامه دارد، افزود: اگر در زمان دفاع مقدس، جنگ در عرصه نظامی بود امروز در سنگرهای دیگری ادامه دارد و همان‌طور که انقلاب اسلامی آن زمان در برابر تمام قدرت‌های استکبار جهانی مقاومت می‌کرد امروز هم‌‌ همان شرایط وجود دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم در انتخابات ۲۴ خرداد نشان دادند که به رغم مشکلات و ناملایمتی‌ها، به خاطر انقلاب و کشور همچنان در صحنه هستند و نتیجه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دولتی بود که در رأس آن فردی در کسوت روحانی و از دلسوزان دیرین انقلاب حضور دارد.
وی افزود: دکتر روحانی بار‌ها صلابت خود را در راه انقلاب نشان داده و وقتی که دولت ایشان از من خواست که در استان حضور یابم نمی‌توانستم از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنم.
جبارزاده گفت: فلسفه حضور من در استانداری نه به خاطر پست و مقام و مادیات بلکه به خاطر خدمت به مردم و برداشتن قدمی برای پیشرفت استان بود و امیدوارم بتوانم به پشتوانه همرزمان خود و دعای خیر مردم، استان را آبرومند اداره کنم.
وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی باید یک استان الگو باشد، خاطرنشان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری آذربایجان را سر ایران معرفی می‌کنند یعنی انتظارات ویژه‌ای از این استان هست و باید این انتظارات برآورده شود.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای موفقیت در این امر خطیر به کمک فکری و تجربیات ارزنده تمام کسانی که سابقه دفاع از انقلاب اسلامی را دارند نیاز دارم و امروز که فردی از لشکر عاشورا موظف به اداره استان شده است در واقع ماموریت تازه‌ای به پیشکسوتان این لشکر سپرده شده است.
وی افزود: همان‌طور که در دوران جنگ، کل لشکر حمایت از فرماندهان را وظیفه خود می‌دانست امروز هم از نیروهای لشکر عاشورا انتظار حمایت و پشتیبانی دارم.
جبارزاده خاطرنشان کرد: نگاه مردم به بنده به عنوان عضو و سربازی از لشکر عاشوراست و موفقیت بنده در گرو همکاری شما بزرگواران است و باید این طور فرض کنیم که اداره استان به لشکر عاشورا سپرده شده است.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه از پیشکسوتان لشکر عاشورا می‌خواهم خود را در اداره استان دخیل و سهیم بدانند و باید‌ها و نبایدهای این امر مهم را در قالب یک اتاق فکر مشخص کنند، افزود: امیدوارم‌‌ همان تعصبی که در دوران دفاع مقدس در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های خود داشتیم امروز هم‌‌ همان تعصب را در اداره استان به نحو احسن و در شأن مردم ولایی و متدین آذربایجان شرقی داشته باشیم.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا هم در این مراسم گفت: سپاه، گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار دولت برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و خوشحالیم که امروز یکی از پیشکسوتان سپاه و لشکر عاشورا مسؤولیت نمایندگی عالی دولت در استان را بر عهده گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز