خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

برخورداری از مترو، حق طبیعی مردم تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۰

تلاش می‌کنیم در دوره جدید مدیریت استان که امید فزاینده در بین مردم ایجاد شده، روند عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را شتاب بخشیم و با تسریع دراتمام طرح‌های نیمه‌تمام از جمله پروژه بزرگ متروی تبریز پاسخی شایسته به مردم بدهیم.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: برخورداری از مترو، حق طبیعی مردم تبریز است.
به گزارش ایلنا محمدصادق پورمهدی در بازدید از عملیات اجرایی پروژه قطار شهری تبریز اظهار داشت: مردم تبریز به دلیل نقش‌آفرینی درتاریخ کشور شایسته برخورداری از خدمات بزرگ هستند و ما تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار و همت جمعی مسؤولان هر چه زود‌تر پروژه بزرگ قطار شهری تبریز را به بهره‌برداری برسانیم.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در دوره جدید مدیریت استان که امید فزاینده در بین مردم ایجاد شده، روند عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را شتاب بخشیم و با تسریع دراتمام طرح‌های نیمه‌تمام از جمله پروژه بزرگ متروی تبریز پاسخی شایسته به مردم بدهیم.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای متروی تبریز تاکنون صد‌ها میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با این حال مردم از دولت تدبیر و امید و مدیریت جدید استان توقع و انتظارسرعت بخشیدن به عملیات و بهره‌برداری ازاین طرح را دارند که باید با همت جمعی و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم فازهای این پروژه را یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برسانیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر آمادگی مدیران استانی برای همکاری و رفع موانع و مشکلات این پروژه و نیز تامین بودجه‌های ملی و محلی آن، گفت: تمام تلاش ما کمک به این پروژه و تامین منابع مالی آن است و ازهیچ تلاشی برای تسریع دراتمام آن دریغ نخواهیم کرد.
پورمهدی تصریح کرد: برای ترخیص واگن‌های فاز نخست مترو تبریز که وارد گمرک بندرعباس شده تلاش خواهیم کرد تا ان‌شاء‌الله هرچه سریع‌تر مردم تبریز شاهد راه‌اندازی مترو باشند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی دراین بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید ضمن قدردانی از مهندسان و کارگران پروژه قطار شهری تبریز بر تسریع عملیات و رعایت مفاد زمان‌بندی پروژه از سوی پیمانکاران طرف قرار داد تاکید کرد.
مدیرعامل و مدیران اجرایی سازمان قطار شهری تبریز هم در این بازدید درخصوص تازه‌ترین وضعیت عملیات اجرایی خطوط و ایستگاه‌های پروژه گزارشی ارایه کردند.
ایستگاه شماره پنج، مرکز کنترل فرمان و نمایشگاه دایمی سازمان، تونل قطعه شش، ایستگاه‌های آبرسان، شهید بهشتی و نیز شفت ۱۲ و حفاری‌های تونل عمیق مترو واقع در مسیر سه‌راه امین تا ایستگاه لاله از جمله بخش‌هایی بوند که مورد بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز