خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی عجب شیر:

سطح بیمه محصولات زراعی در عجب شیر ۶۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۷

از مسئولین صندوق بیمه کشاورزی استان می‌خواهیم که با توجه به وسعت شهرستان و کسب رتبه‌های مناسب در امر بیمه در طی سالیان متمادی ضروری است حداقل دو شرکت کارگزار بیمه مستقل در منطقه مستقر شود.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر از افزایش۶۰ درصدی سطح بیمه محصولات زراعی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا سیار درگفتگو با خبرنگاران گفت: جهت توسعه سطح بیمه محصولات کشاورزی بویژه افزایش سطوح بیمه کشت‌های پائیزه گندم وجو در سال زراعی جاری برای بیش از ۴۳۰ نفر از زارعین شهرستان عجب شیر، گردهمائی و کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.
وی اضافه کرد: بیمه محصولات کشاورزی پشتوانه کشاورز در زمان وقوع حوادثوبلایای طبیعی مانند سرمازدگی و خشکسالی بوده که در مواقع بروز خسارت ناشی از عوامل مذکور بیمه در پایداری و تداوم امورات کشاورزی به کمک کشاورزان می‌شتابد.
سیار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر مزارع گندم و جو شهرستان عجب شیر دیم بوده و کشاورزی در شرایط دیم از ریسک بالایی برخوردار می‌باشد، در این کلاس آموزشی به کشاورزان پیشنهاد شد که حتماً مزارع خود را در اسرع وقت و حداکثر تا ۱۵ دی ماه بیمه نمایند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر افزود: علاوه بر گردهمایی‌ها، بیش از ۲۰ مورد کلاس آموزشی، تهیه و توزیع اطلاعیه فنی و نصب پارچه نوشته و بنر در مراکز دهستان‌ها در سطح شهرستان و اکیپ بندی و اعزام کار‌شناسان مدیریت به صورت روزانه به همراه کارگزاران بیمه به روستا‌ها حتی بعد از وقت اداری نیز انجام شده است.
سیار خاطرنشان کرد: سطح بیمه محصولات زراعی در شهرستان نسبت به سال قبل و باتوجه به مشکلات بیمه‌ای در سال جاری، با رشد همراه بوده است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در امر بیمه محصولات کشاورزی، مهم‌ترین مشکل بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان عجب شیر را وجود تنها یک شرکت کارگزار بیمه اعلام کرد و افزود: از مسئولین صندوق بیمه کشاورزی استان می‌خواهیم که با توجه به وسعت شهرستان و کسب رتبه‌های مناسب در امر بیمه در طی سالیان متمادی ضروری است حداقل دو شرکت کارگزار بیمه مستقل در منطقه مستقر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز