خبرگزاری کار ایران

تبریزی‌ها فاتح دربی والیبال آذربایجان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۸

شهرداری تبریز با این برتری در پایان نیم فصل به جایگاه پنجم دست یافت.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر والیبال کشور برابر همنام ارومیه‌ای خود به برتری سه بر صفر دست یافت.
به گزارش ایلنا تیم والیبال شهرداری تبریز توانست در یک بازی زیبا و تماشاگر پسند تیم شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کند.
در هفته عقب افتاده شامگاه امروز لیگ بر‌تر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز میزبان شهرداری ارومیه بود که این بازی در پایان با برتری سه بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید.
دو تیم ست اول را با رقابت نزدیک آغاز کردند، اما رفته رفته تیم تبریزی فاصله امتیازات خود افزایش داده و ۲۱ بر ۱۷ از ارومیه پیش افتاد. تلاش تیم ارومیه به برتری ۲۴ بر ۲۳ در این ست منجر شد، اما میزبان که نمی‌خواست ستی را از دست دهد با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ برنده گیم اول این بازی نفسگیر شد.
ست دوم نیز با رقابت پایاپای دو تیم آغاز شد اما همانند ست اول شهرداری تبریز رفته رفته فاصله خود را با تیم مه‌مان افزایش داده و این ست را با نتیحه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه بخشید.
تیم ارومیه که از لحاظ روحی نیز افت کرده بود در ست سوم نیز نتوانست مقابل تیم میزبان مقاومت کند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد.
در ‌‌نهایت این مسابقه با حساب سه بر صفر به سود تیم شهرداری تبریز خاتمه یافت. تمام بازیکنان تیم میزبان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما مجتبی غیاثی، حسن صنوبری و مهدی کریمی درخشان‌تر از دیگر بازیکنان ظاهر شدند.
در تیم شهرداری ارومیه نیز پویا فیاضی بازیکن بر‌تر تیمش بود.
بازی دو تیم شهرداری تبریز و ارومیه جدال مربیان دو تیم نیز بود که در این بازی حسین معدنی موفق به پیروزی برابر جلال کارگر پیشه مربی با سابقه والیبال ارومیه شد.
این نخستین برد رسمی تیم والیبال شهرداری تبریز برابر شهرداری ارومیه بود. هر چهار بازی دو فصل گذشته به سود شهرداری ارومیه خاتمه یافته بود.
با این پیروزی تیم شهرداری تبریز با شش برد و پنج باخت ۱۸ امتیازی شده و در پایان دور رفت در مکان پنجم جدول قرار گرفت.
از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به حضور هواداران ارومیه‌ای در سالن اقدمی تبریز اشاره کرد که توسط تبریزی‌ها به گرمی استقبال شدند.
هواداران تبریزی و ارومیه‌ای با تشویق هر دو نماینده والیبال آذربایجان فرهنگ غنی و بالای خود را به دیگر تماشاگران کشور نشان دادند. در حالیکه گوینده سالن نتیجه دیدار تراکتور سازی و پیروزی این تیم را اعلام کرد کل هواداران حاضر در سالن شعار تراکتور یاشاسین را سر دادند.
بعد از پایان بازی مهدی کریمی و حسین معدنی به نزد هواداران ارومیه رفتند و از آن‌ها به دلیل حضور و حمایت از تیم محبوبشان تشکر کردند.
هواداران ارومیه در ابتدا و انتهای بازی با صدا زدن نام مرحوم سعید هاشمی یاد وی را گرامی داشتند.
شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ بر‌تر در بندر عباس به مصاف نماینده این شهر خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز