خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

مصرف گاز در آذربایجان شرقی به بیش از ۳۷ میلیون مترمکعب رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۷

خوشبختانه علیرغم سرما و یخبندان اخیر، تاکنون جریان گاز مشترکی قطع نگردیده ولی با تداوم مصرف و درصورت عدم صرفه جویی و رعایت الگوهای مصرف، امکان افت فشار و قطع گاز برخی مشترکین عمده وجود خواهد داشت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: مصرف گاز در آذربایجان شرقی به بیش از ۳۷ میلیون مترمکعب رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی که در دیدار مدیران شرکت گاز آذربایجان شرقی به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز سخن می‌گفت اظهار داشت: این رقم حاکی از مصرف بی‌سابقه گاز بوده و عرضه گاز را با مشکلات جدی مواجه کرده است.
وی با اشاره به افزایش ۶ برابری مصرف در بخش‌های خانگی در مقایسه با فصول گرم سال گفت: هم اکنون یک میلیون و ۲۱۱ هزار مشترک در ۵۹ شهر و ۱۰۸۲ روستای استان از طریق ۱۵ هزار کیلومتر شبکه گاز، از این نعمت الهی بهره‌مند هستند.
دینی تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم سرما و یخبندان اخیر، تاکنون جریان گاز مشترکی قطع نشده ولی با تداوم مصرف و درصورت عدم صرفه جویی و رعایت الگوهای مصرف، امکان افت فشار و قطع گاز برخی مشترکین عمده وجود خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار ضمن قدردانی از فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز در نمازهای عبادی، سیاسی جمعه گفت: برودت بی‌سابقه هوا در استان، توزیع گاز را امری سخت و طاقت فرسا و نیازمند دقت و کنترل شبانه روزی به منظور پیشگیری از افت فشار گاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز