خبرگزاری کار ایران

حسین معدنی سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

دست کم گرفتن حریف مهم‌ترین نگرانی ما در دربی آذربایجان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۶

دور رفت لیگ بر‌تر والیبال فردا یکشنبه با برگزاری شش دیدار به پایان خواهد رسید که تیم والیبال شهرداری تبریز در دربی آذربایجان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

ایلنا: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: دست کم گرفتن حریف مهم‌ترین نگرانی ما در دربی آذربایجان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین معدنی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی شهرداری تبریز با تیم شهرداری ارومیه گفت: در آن بازی‌ها پیروز شدیم اما اگر بازیکنان من با این تفکر به میدان بروند که قبلا در برابر ارومیه پیروز شدیم و بازهم می‌توانیم آنان را شکست دهیم، در این بازی با مشکل روبرو خواهیم شد.
معدنی تصریح کرد: شرایط دو تیم نسبت به آن زمان تغییر کرده است و نمی‌توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد. ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. اما دو تیم در شرایط تقریبا یکسانی هستند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در باره کیفیت لیگ بر‌تر والیبال امسال نیز گفت: از نظر من سطح فنی لیگ بر‌تر افزایش یافته است. نتایج عجیبی که در طول ۱۰ هفته این رقابت‌ها بوجود آمد که بیانگر این موضوع است که دیگر قدرت والیبال باشگاه‌های ایران تنها در اختیار چند تیم معدود نیست.
وی در باره بازیکنان خارجی شاغل در لیگ امسال نیز گفت: بیشتر بازیکنان خارجی در سال گذشته نیز در لیگ بر‌تر والیبال حضور داشتند و امسال دو یا سه بازیکن جدید به لیگ آمده‌اند. شهرداری زاهدان یک بازیکن امسال جذب کرده است که زیاد خوب نیست، اما آلومینیوم المهدی بازیکن خوبی امسال جذب کرد.
سرمربی سابق تیم ملی والیبال در باره عملکرد سرمربی خارجی تیم می‌تن ورامین نیز گفت: این سرمربی ایتالیایی کارنامه مشخصی دارد و یکی از مربیان بزرگ والیبال است، تا وقتی تمام بازیکنان را در اختیار داشت، خیلی خوب در لیگ ظاهر شد و مصدومیت چند بازیکن این تیم را با مشکل روبرو کرد.
دور رفت لیگ بر‌تر والیبال فردا یکشنبه با برگزاری شش دیدار به پایان خواهد رسید که تیم والیبال شهرداری تبریز در دربی آذربایجان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.
تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و ارومیه در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رتبه‌های ششم و هفتم لیگ بر‌تر والیبال قرار دارند و دیدار آنان در چارچوب هفته پنجم معوقه فردا یکشنبه در تبریز برگزار خواهد شد.
تیم‌های والیبال باشگاه‌های بر‌تر ایران روز یکشنبه هشتم دیماه آخرین بازی دور رفت خود را که در چارچوب دیدارهای معوقه هفته پنجم این رقابت‌ها است، انجام خواهند داد تا در پایان نگاه کاملی از عملکرد خود در ۱۱ هفته این رقابت‌ها داشته باشند.
دیدارهای هفته پنجم لیگ بر‌تر والیبال که قرار بود چهارشنبه ششم آذرماه برگزار شود. با توجه به اینکه تیم ملی والیبال کشورمان پنجم آذرماه از مسابقات قهرمانان قاره‌ها به کشور بازگشت، سازمان لیگ زمان برگزاری دیدارهای هفته پنجم را به یکشنبه هشتم دیماه موکول کرد.
دیدارهای این هفته در حالی پیگیری خواهد شد که باریج اسانس کاشان قهرمانیش با ۲۴ امتیاز در نیم فصل مسجل شده و مدعیان تنها برای کسب امتیاز به میدان می‌روند و امیدی به کسب قهرمانی در نیم فصل ندارند.
جدال آذری زبان‌های لیگ بر‌تر والیبال امسال ایران فردا ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید اقدمی تبریز چهارمین بازی این هفته لیگ بر‌تر والیبال خواهد بود. حسین معدنی و شاگردانش این هفته بهترین فرصت را برای کسب سه امتیاز با استفاده از امتیاز میزبانی دارند تا اختلاف خود با شهرداری ارومیه را بیشتر کنند. اگر تبریز پیروز شود امکان صعود یک پله خواهد داشت اما اگر ارومیه فاتح میدان شود، امکان دو پله صعود در جدول خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز