خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

هدف اصلی شهرداری تبریز مهیا ساختن امکانات ورزشی برای شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۹۹

خوشبختانه کارهای اساسی و اصولی در ورزش شهروندی انجام گرفته که موجب ترغیب مردم به ورزش شده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: هدف اصلی سازمان ورزش شهرداری تبریز مهیا ساختن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای شهروندان تبریزی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میرمعصوم سهرابی افزود: خوشبختانه کارهای اساسی و اصولی در ورزش شهروندی انجام گرفته که موجب ترغیب مردم به ورزش شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش و فعالیت‌های بدنی موجب تقویت جسم و حتی روح بوده و از بروز بسیاری از بیماری‌های جسمانی و روحی روانی جلوگیری می‌نماید تمام تلاش ما برای ترغیب شهروندان به ورزش و ایجاد امکانات سخت افزاری از قبیل تجهیزات ورزشی رایگان و سالن‌های ورزشی به همراه مربی و آموزش برای مردم است.
سهرابی ادامه داد: برگزاری همایشهای پیاده روی و کوه روی و همچنین جشنواره‌های متنوع ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر وظایف سازمان ورزش شهرداری تبریز است که بحمدالله تاکنون با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان از عهده این مهم نیز برآمده‌ایم.
وی با اشاره به حمایت شهرداری تبریز از ورزش استان تصریح کرد: همگان اذعان دارند که با حذف حمایت‌های شهرداری تبریز از ورزش استان و تبریز به واقع درصد بالایی از موفقیت‌های حاصله بدست نخواهد آمد.
سهرابی اضافه کرد: با تصویب شورای شهر و عنایت شخص شهردار با حمایت مستقیم مالی هیئت‌های ورزشی استان و تیم داری در بسیاری از رشته‌های ورزشی شهرداری، توانسته است از رکود ورزش تبریز و استان جلوگیری نماید.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تاکید کرد: شهروندان تبریزی با امید به حمایتهای شهرداری تبریز چه در ورزش همگانی و چه در ورزش قهرمانی امیدواری خوبی نسبت به ورزش پیدا کرده‌اند که این نوید خوبی است.
وی گفت: طیف وسیعی از کارمندان شهرداری نیز با راه اندازی لیگ‌های کارمندی با ورزش سرگرم شده‌اند و با برنامه‌های متنوع ورزش کارمندی سعی داریم بصورت مستقیم بر سلامت جسمانی و روانی کارمندان شهرداری اثر مثبت گذاشته و بصورت غیر مستقیم کارایی همکاران وخادمان زحمت کش شهرمان را بالا ببریم.
سهرابی اظهار امیدواری کرد: اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری تبریز بتواند به رشد و شکوفایی ورزش شهر و استانمان کمک نماید و شهروندان تبریزی با انجام ورزش از لحاظ جسمانی و روحانی در سلامت کامل قرار داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز