خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به مشکلات ۳۵ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۸۷

مشکلات مربوط به امور اراضی و منابع طبیعی، واحدهای دامی، سرمایه گذاری، صدور پروانه و مجوز‌ها، آب و خاک، اشتغال و واگذاری تسهیلات بیشترین حجم مسایل مطرح شده درجلسه ملاقات مردمی رئیس سازمان جهادکشاورزی را در این هفته به خود اختصاص داده بود.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای هفتگی و ملاقات‌های مردمی خود که روزهای دوشنبه هر هفته انجام می‌پذیرد به مشکلات ۳۵ نفر از بهره برداران کشاورزی استان رسیدگی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در این ملاقات به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان به صورت چهره به چهره با اقشار مختلف مردم ملاقات و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان، دستورهای لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.
در این جلسه غفور عبدالهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان، اکبر فتحی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، حسین شوکتی سرپرست مدیریت امور اراضی، اکبر فرزین مقدم مدیر امور سرمایه گذاری، احمد احمدی فر مدیر آب وخاک، ایرج احدزاده مدیر امور اداری، پشتیبانی و رفاه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و همچنین محسن قهرمان‌نژاد مدیر ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات، رئیس سازمان جهادکشاورزی را در رسیدگی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی همراهی کردند.
بر اساس این گزارش مشکلات مربوط به امور اراضی و منابع طبیعی، واحدهای دامی، سرمایه گذاری، صدور پروانه و مجوز‌ها، آب و خاک، اشتغال و واگذاری تسهیلات بیشترین حجم مسایل مطرح شده درجلسه ملاقات مردمی رئیس سازمان جهادکشاورزی را در این هفته به خود اختصاص داده بود.
گفتنی است دستورات صادره برای حل مشکل مراجعین جهت اجرایی شدن بطور جدی توسط مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز