خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بدون تعامل سازنده با دستگاه‌های دخیل امکان اداره موثر شهر وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۶

مدیریت فعلی شهرداری تبریز که شعار اصلی خود را تعامل و هم افزایی قرار داده است از هر فرصت و امکانی برای همکاری با دستگاه‌های دیگر استقبال می‌کند.

ایلنا: در نشست مشترک شهردار تبریز و فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی بر لزوم تعامل و همکاری‌های بین بخشی به منظور مدیریت هدفمند و موثر شهر و در کنار آن پاسخگویی عملی به مطالبات شهروندان در حوزه‌های مأموریتی مشترک تأکید شد.
به گزارش ایلنا در این نشست هماهنگی‌های لازم در خصوص تعامل همه جانبه مدیریت شهری و نیروی انتظامی در حل مشکلات شهری در حوزه‌های مختلف انجام گرفت.
شهردار تبریز در این دیدار طی سخنانی از آمادگی کامل مدیریت شهری و مناطق و معاونت‌های تابعه شهرداری برای تعامل همه جانبه با نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: بدون تعامل سازنده با تمامی دستگاه‌های دخیل در حیطه وظایف مدیریت شهری، امکان اداره موثر شهر و پاسخگویی به نیاز‌ها و مشکلات موجود فراهم نمی‌شود.
صادق نجفی خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی شهرداری تبریز که شعار اصلی خود را تعامل و هم افزایی قرار داده است از هر فرصت و امکانی برای همکاری با دستگاه‌های دیگر استقبال می‌کند.
وی همچنین با اشاره به اثربخشی خدمات شهرداری و نیروی انتظامی در توسعه شهری افزود: همه خادمین مردم در شهرداری و ناجا سربازان نظام به شمار می‌روند و همه باید برای گره گشایی از مشکلات شهر و شهروندان تعاملی هم سو داشته باشیم.
شهردار تبریز در ادامه تکیه بر قانون و در کنار آن تعامل موثر در اداره شهر را رکن اصلی موفقیت در پاسخگویی به مطالبات و نیازهای شهروندان و گره گشایی مشکلات دانست و تصریح کرد: مدیریت و حل مشکلات ترافیک شهری، کاهش مشکلات ناشی از تصادفات، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، برخورد با سدمعبر، پی گیری مسایل اجتماعی، سلامت عمومی، امنیت پایدار، فرهنگ سازی، آموزش‌های شهروندی و تلاش برای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جز با همکاری نزدیک شهرداری و نیروی انتظامی میسر نخواهد شد.
نجفی در عین حال از آمادگی کامل شهرداری برای حمایت از نیروی انتظامی استان برای هم افزایی در انجام مأموریت‌های مرتبط با مدیریت شهری خبر داد.
شهردار تبریز در خاتمه این دیدار در عین حال با تأکید بر اینکه باید رابطه و تعامل شهرداری و دستگاه‌های دیگر مبتنی بر حفظ و رعایت حقوق متقابل باشد خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر این نیرو در حیطه وظایف و مسوولیت‌های شهرداری شد.
خاطرنشان می‌شود مشارکت در نوسازی و بازسازی کلانتری‌های تبریز، انتقال برخی کلانتری‌ها به محل‌های جدید با تأمین زمین مورد نیاز، رفع مشکل بدهی‌های نیروی انتظامی به شهرداری موضوع ساخت و سازهای این نیرو، بسترسازی برای همکاری در حوزه آموزش‌های شهروندی با موضوع ترافیک، مسایل اجتماعی و امنیتی، همکاری در اداره و نظارت مراکز بازپروری معتادین خودمعرف، همکاری در برنامه ریزی خانه‌های سلامت و برنامه ریزی برای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم و افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری و ترافیکی از جمله مهم‌ترین موضوعات و مباحثمورد توافق در نشست مشترک شهردار تبریز و فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز