خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در صحن علنی شورای شهر:

شرکت حاشیه ساز تبریز احیاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۷۹

طرح تکمیلی مهرانه رود، حل مشکلات و ایجاد زیرساختهای شهرک خاوران، توسعه پارک بزرگ تبریز و طرح میدان بزرگ ساعت را از عمده کارهایی است که اخیرا از سوی شهرداری تبریز با جدیت دنبال می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: شهرداری با برقراری ارتباطات گسترده با مجموعه‌ها و ادارات مختلف تعامل سازنده را سرلوحه خود قرار داده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به افزایش توان رایزنی‌ها و تعاملات شهرداری تبریز با مجموعه‌ها و ادارات مختلف در سطح شهر، اظهار داشت: نشست‌های متعددی با مدیران ارشد ادارات و ارگان‌های مختلف شهری داشته‌ایم تا با تعامل هرچه بهتر، برخی گره‌ها و مشکلاتی را که در پرونده‌های فی مابین سال‌ها همچنان بدون نتیجه مفتوح می‌باشند، حل و فصل نماییم.
وی در ادامه افزود: یکی از این گره‌ها و مشکلات مربوط به اداره کل مسکن و شهرسازی بود که در جلسه اخیری که با مسئولین این اداره در باره نحوه واگذاری بخشی از زمین‌های مورد نیاز جهت اجرای طرح بزرگ ساماندهی حاشیه شهر تبریز برگزار شد به نتایج مثبتی و قابل توجهی رسیدیم.
شهردار تبریز از احیای دوباره شرکت حاشیه ساز خبر داد و افزود: با وجود متقاضیان سرمایه گذار جهت ساماندهی حاشیه شهر، شهرداری تبریز به این امر توجه ویژه‌ای داشته است و در اولویت اصلی خود قرار داده است.
نجفی طرح تکمیلی مهرانه رود، حل مشکلات و ایجاد زیرساختهای شهرک خاوران، توسعه پارک بزرگ تبریز و طرح میدان بزرگ ساعت را از عمده کارهایی است که اخیرا با جدیت دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: تمام هم و غم مجموعه شهرداری تبریز بستن برنامه‌ای علمی و کاربردی برای کارهای کلان در سال آتی است که بعد از فصل بودجه نویسی با حوصله و صبر شورا و همفکری تک تک اعضا بعد از این با پشتکار همه به آبادانی بیشتر شهرمان خواهیم رسید.
شهردار تبریز به ضرورت احیای مرکز پژوهشهای شورا و شهرداری به عنوان خواست همه اعضای شورا تاکید داشت و افزود: اگر درگذشته بودجه شورای شهر اجازه فعالیت مرکز پژوهشهای شورای شهر را نمی‌داد اما با پیشنهاد شهرداری و ایجاد مرکز مشترک شورا و شهرداری پژوهشهای راهبردی مجموعه شهرداری به این مرکز ارجاع داده خواهد شد که می‌تواند در حل بسیاری از مسائل کمک و پشتوانه بزرگی برای شهرداری و شهر تبریز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز