خبرگزاری کار ایران

استاد رفیع موتمن‌طباطبایی دار فانی را وداع گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۷۷

استاد طباطبایی در سال ۱۳۱۸ در تبریز دیده به جهان گشود. وی پس از اتمام دوران تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۴ درکنکور سراسری در رشته‌ نقاشی و طراحی دانشکده هنرهای زیبای تهران پذیرفته شد و پس از اتمام دانشگاه، به استخدام وزارت فرهنگ تهران درآمد. وی پس از مدتی به تبریز بازگشته و فعالیت هنری خود را به عنوان مدیر هنرستان میرک آغاز کرد.

ایلنا: استاد «رفیع موتمن‌طباطبایی» نقاش برجسته‌ استان آذربایجان‌شرقی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش ایلنا، استاد «رفیع موتمن‌طباطبایی» صبح روز یکشنبه در تبریز چشم از جهان فروبست و به دیار باقی شتافت.
استاد طباطبایی در سال ۱۳۱۸ در تبریز دیده به جهان گشود. وی پس از اتمام دوران تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۴ درکنکور سراسری در رشته‌ نقاشی و طراحی دانشکده هنرهای زیبای تهران پذیرفته شد و پس از اتمام دانشگاه، به استخدام وزارت فرهنگ تهران درآمد.
وی پس از مدتی به تبریز بازگشته و فعالیت هنری خود را به عنوان مدیر هنرستان میرک آغاز کرد.
استاد طباطبایی همچنین در دانشگاه‌های تبریز نیز به تدریس هنر پرداخته و در طول حیات پربار خود شاگردان موفق و چهره‌های ماندگاری را در جامعه هنری کشور پرورانده است.
مراسم تشییع استاد «رفیع موتمن‌طباطبایی» دوم دی ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز