خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

توجه به مسایل فرهنگی از وظایف اصلی شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۰

اگر فرهنگ یک جامعه قوی و غنی باشد، استبداد، استعمار و استثمار در آنجامعه نفوذی نخواهد داشت و باید به ویژگی بازدارندگی فرهنگ بیش از دیگر حوزه‌ها توجه شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز توجه جدی به مسایل فرهنگی و برنامه ریزی در این حوزه را از وظایف اصلی شهرداری خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری که در مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز سخن می‌گفت افزود: فرهنگ و حوزه فرهنگی تولیدکننده تمدن و آموزش دهنده انسان‌ها و جوامع بشری است و باید در این حوزه بیش از حوزه‌های دیگر سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرد.
وی خاطزنشان کرد: اگر فرهنگ یک جامعه قوی و غنی باشد، استبداد، استعمار و استثمار در آنجامعه نفوذی نخواهد داشت و باید به ویژگی بازدارندگی فرهنگ بیش از دیگر حوزه‌ها توجه شود.
امام جمعه تبریز انقلاب اسلامی را ریشه در فرهنگ و آموزه‌های اسلامی و دینی دانست و افزود: پیدایش، حرکت، موفقیت و دوام و ثبات انقلاب اسلامی مرهون فرهنگ اسلامی و عاشورایی و در کنار آن رهبری امام راحل است و از این روست که این انقلاب به عنوان یک محصول برآمده از فرهنگ دینی همیشه پابرجاست.
آیت الله مجتهد شبستری در عین حال از مدیران و مسوولان تمامی ارگان‌های دولتی و متولیان فرهنگی خواست تا آنجایی که قانون و امکانات به آنان اجازه می‌دهد در حوزه فرهنگی سرمایه گذاری و همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه تلاش برای تقویت باور‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی، توجه به آموزش‌های شهروندی، ترویج شعائر و مضامین ارزشی و اخلاقی و پاسخگویی به نیاز‌ها و اولویت‌های اصلی فرهنگی اجتماعی شهروندان را از مهم‌ترین تکالیف متولیان فرهنگی جامعه به ویژه مدیریت شهری دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز