خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین فصلنامه زن و مطالعات خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد

کد خبر : ۱۳۰۹۵۳

این نشریه دارای درجه علمی - پژوهشی است، با مجوز دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) نمایه شده است.

ایلنا: پانزدهمین فصلنامه زن و مطالعات خانواده، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی واحدتبریز با تیراژ هزار نسخه منتشر شد.
به گزارش ایلنا در این شماره از نشریه موضوعاتی از جمله بررسی عوامل اجتماعی مربوط به اجرای مهریه زنان تازه ازدواج کرده شهرستان شهرکرد در سال۱۳۸۹، بررسی رابطه انعطاف پذیری خانواده و سبک‌های هویت با نقش واسطه‌گری گرایش به تفکر انتقادی در دختران نوجوان، بررسی ابعاد روان‌شناختی الگوهای سنتی پرورش کودکان در خانواده‌های ایرانی، بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی و روانی موثر بر ناسازگاری زناشویی در شوش‌تر درسال۱۳۸۹، پیش بینی رفتارهای پرخطر براساس جهت گیری مذهبی وسبک مقابله‌ای در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان مرند ارائه شده است.
لازم به ذکر است زهرا پیشگاهی فرد، مدیر مسئول، نازی عبدالله‌پور سردبیر محمود علمی مدیر داخلی این نشریه هستند.
خاطرنشان می‌شود، این نشریه دارای درجه علمی - پژوهشی است، با مجوز دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز