خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی اولین مجری طرح کاداستر معادن کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۸

با اجرای آزمایشی این سامانه در استان آذربایجان شرقی کلیه مراحل عمل کاغذی در صدور پروانه اکتشاف معدن حذف شده و سیستم به صورت مکانیزه اقدام به صدور پروانه اکتشاف خواهد کرد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی از اجرا شدن سیستم مکانیزه صدور پروانه اکتشاف معدن در راستای طرح ایجاد سامانه اطلاعات مکانی معادن در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی گفت: با اجرای آزمایشی این سامانه در استان آذربایجان شرقی کلیه مراحل عمل کاغذی در صدور پروانه اکتشاف معدن حذف شده و سیستم به صورت مکانیزه اقدام به صدور پروانه اکتشاف خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح متناظر با آیین نامه جدید قانون معادن و پس از انجام جلسات کار‌شناسی و تحلیل و ارزیابی فرایند‌ها در استان اجرا شد.
عظمایی افزود: اجرای طرح سیستم کاداستر معادن مستلزم انجام طرح ساماندهی محدوده‌های معدنی است که این امر با تلاش روزانه کار‌شناسان سازمان و تشکلهای ذیربط در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به عنوان اولین استان در کشور محقق شد و در نتیجه سیستم کاداستر معادن در استان قابلیت پیاده سازی پیدا کرد.
وی یادآور شد: با اتمام طرح ساماندهی محدوده‌های معدنی در سایر استان‌ها، این سامانه در کل کشور نیز اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز