خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز:

بسته‌های فرهنگی آموزش شهروندی باید متناسب با روحیات و فرهنگ عمومی شهر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۶

با تقسیم بندی جامعه شهری تبریز به گروه‌های مختلف مانند قشر بانوان خانه دار، قشر دانش آموزان، صنوف و دیگرگروه‌های هدف می‌توان با توجه به نیاز فکری و فرهنگی‌‌ همان قشر اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی و فرهنگی کرد.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بسته‌های فرهنگی خصوصاً در حوزه آموزش شهروندی و مدیریت پسماند می‌بایست با روحیات و فرهنگ عمومی شهر و شهروندان متناسب باشد تا نتیجه‌ای که از آن می‌گیریم مطلوب و در حد قابل قبول باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی در جلسه این کمیسیون که در محل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزارشد، با تاکید بر اینکه بسته‌های آموزشی بایستی بر اساس نیازهای گروه‌های هدف طراحی و توزیع شوند، گفت: با تقسیم بندی جامعه شهری تبریز به گروه‌های مختلف مانند قشر بانوان خانه دار، قشر دانش آموزان، صنوف و دیگرگروه‌های هدف می‌توان با توجه به نیاز فکری و فرهنگی‌‌ همان قشر اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی و فرهنگی کرد.
وی خواستار تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی نیازهای فرهنگی جامعه شهری تبریز در خصوص آموزش شیوه‌های نوین مدیریت پسماندهای خانگی و شهری شد.
حضرتی با اشاره به حضور بانوان در تمام عرصه‌های کاری، بهره گیری از توان قشر عظیم بانوان در زمینه آموزش شهروندی را مورد تاکید قرار داد وافزود: بانوان بهترین معلم و آموزشیار در بحثآوزش شهروندی است.
وی همچنین با تاکید بر توسعه نیروی انسانی کاردان و آموزش دیده خواستار برنامه ریزی مدون در زمینه آموزش خانواده کارکنان و کارگران حوزه معاونت خدمات شهری خصوصاً پاکبانان به منظور آشنایی آنان با خدمات ارایه شده از سوی خادمین شهر و شهروندان شد و گفت: رسیدگی به رفاه حال کارکنان در جدیت آنان برای ارایه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان تاثیر بسزایی دارد و تلاش در تامین رفاه، آسایش و نشاط و سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان می‌تواند انگیزه و روحیه کاری آنان را افزایش دهد.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین ضمن تاکید بر رفع مشکلات کارکنان و تامین رفاه آنان و رسیدگی به مشکلات بانوان شاغل در مجموعه شهرداری خواستار اعزام کارکنان و کار‌شناسان سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز به کشورهای خارجی و کسب تجربیات علمی و عملی این کشور‌ها در زمینه مدیریت پسماند‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز