خبرگزاری کار ایران

همایش وکلا و حقوقدانان نیکوکار آذربایجان شرقی ۴ دی ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۹

۱۸۰ وکیل نیکوکار برای همکاری با کمیته امداد استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برگزاری همایش وکلا و حقوقدانان نیکوکار این استان روز چهارشنبه ۴ دی ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی با بیان اینکه این همایش با هدف آشنائی وکلا و حقوقدانان نیکوکار با سرفصل‌های کاری، همکاری جهت مشاوره قضائی پرونده‌های مددجویان، برقراری ارتباط بین کانون وکلا و کمیته امداد استان و نیز شناسائی نیاز‌ها و مشکلات حقوقی مددجویان برگزار می‌شودافزود: در برگزاری این همایش کانون وکلای دادگستری استان مشارکت دارد.
دشتی ادامه داد: ۱۰۰ وکیل نیکوکار استان در این همایش شرکت می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۸۰ وکیل نیکوکار برای همکاری با کمیته امداد استان اعلام آمادگی کرده‌اند یادآور شد: این نهاد از سال گذشته با کانون وکلای استان در حل و فصل مشکلات حقوقی مددجویان همکاری می‌کند.
وی از مشاوره رایگان پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از دو هزار مشاوره رایگان و ۵۰ پرونده حقوقی توسط وکلای نیکوکار استان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز