خبرگزاری کار ایران

هفته دهم و هفت تغییر در جدول لیگ برتر:

والیبال شهرداری تبریز سومین برد متوالی خود را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۴

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته دهم مه‌مان تیم جواهری گنبد بود.

ایلنا: در هفته دهم لیگ بر‌تر والیبال کشور مه‌مان تیم جواهری گنبد بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم تبریزی خاتمه یافت.
به گزارش ایلنا، شهرداری تبریز سال گذشته هم در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل جواهری گنبد به برتری سه بر یک دست یافته بود.
با این پیروزی سه امتیازی مجموع امتیازات شاگردان حسین معدنی به ۱۵ امتیاز رسیده و هم امتیاز با تیم پیکان تهران و به دلیل معدل پایین‌تر امتیازات در مکان پنجم جدول قرار گرفت.
والیبال شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر رقابت‌های فصل جاری ۵ پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری زاهدان، آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، سایپای البرز و جواهری گنبد به دست آورده و چهار باخت نیز در مصاف با تیم‌های کاله مازندران، متین ورامین، نوین کشاورز تهران و باریج اسانس کاشان متحمل شکست شده است.
۱۸ ست برده و ۱۷ ست باخته ماحصل تلاش تیم شهرداری تبریز تا هفته دهم بوده و ۷۹۹ امتیاز کسب کرده و ۷۹۰ امتیاز نیز از دست داده است.
در هفته یازدهم لیگ بر‌تر والیبال کشور سوم دی شهرداری در تبریز میزبان تیم رده سومی میزان خراسان است. همچنین در بازی عقب افتاده هفته پنجم در روز هشت دی شهرداری تبریز پذیرای شهرداری ارومیه است تا دور رفت لیگ بر‌تر والیبال کشور به اتمام رسد.
در پایان هفته دهم لیگ بر‌تر والیبال جایگاه هفت تیم در جدول این رقابت‌ها تغییر کرد که صدرنشینی باریج اسانس و نزول دو پله‌ای کاله از مهم‌ترین این تغییرات است.
هفته دهم لیگ بر‌تر والیبال امروز چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران، زاهدان، کاشان، بندرعباس، گنبد و مشهد برگزار شد که تیم‌های میزان، پیکان، شهرداری زاهدان، کاله و شهرداری تبریز در برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
فهرست تغییرات جدول این هفته به قرار زیر است:
- باریج اسانس با یک پله صعود صدرنشین شد.
- متین ورامین با یک پله نزول تیم دوم جدول شد.
- پیکان تهران و شهرداری تبریز با یک پله صعود به ترتیب به رتبه‌های چهارم و پنجم
آمدند.
- کاله مازندران به رغم شکست المهدی با دو پله نزول به جایگاه ششم جدول آمد.
- جایگاه تیم‌های شهرداری زاهدان و المهدی بندرعباس نیز در رتبه‌های دهم و یازدهم با یکدیگر عوض شد و نماینده زاهدان پس از شکست متین به رتبه دهم آمد.
نتایج کامل دیدارهای هفته دهم لیگ بر‌تر والیبال به قرار زیر است:
پیکان تهران ۳– سایپا البرز یک
شهرداری زاهدان ۳ – متین ورامین یک
باریج اسانس ۳ – نوین کشاورز یک
آلومینیوم المهدی ۲– کاله مازندران ۳
بازرگانی جواهری یک – شهرداری تبریز ۳
میزان مشهد ۳ – شهرداری ارومیه صفر
هفته یازدهم لیگ بر‌تر والیبال روز سه شنبه سوم دیماه در شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز پیگیری خواهد شد.
در حال حاضر تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز با ۱۵ امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند که پیکان به دلیل ست برده بیشتر مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.
تیم‌های جواهری و شهرداری ارومیه نیز که با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم هستند به دلیل بازی برده بیشتر جواهری(چهار پیروزی) نسبت به ارومیه(سه پیروزی) در جایگاه هفتم قرار دارد.
نوین کشاورز نیز به علت معدل ست بهتر نسبت به شهرداری زاهدان در رده نهم جدول رده بندی جای گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز