خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

طرح کمک ۱۰ میلیارد ریالی شورای شهر تبریز به باشگاه تراکتورسازی ارائه شد

کد خبر : ۱۳۰۵۳۳

۱۳ نفر از اعضای شورای شهر تبریز طرحی را در قالب کمک ۱۰ میلیارد ریالی به باشگاه تراکتورسازی ارائه کرده‌اند که این موضوع در جلسه این هفته هیئت رئیسه مطرح و به کمسیون برای بررسی و اعلام نظر داد شد.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تبریز از ارائه طرحی به شورا به منظور کمک ۱۰ میلیارد ریالی به باشگاه تراکتورسازی تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی به عنوان داشته‌ای برای شهر که شور و نشاط احتماعی در جامعه را دو چندان می‌کند و این امر از هر لحاظ برای جامعه جوان ما مفید است پس باید حمایت از این مجموعه در دستور کار تمام ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری و حتی سیاسی قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه شورا نیز عضوی از جامعه مدنی ما محسوب می‌شود، افزود: با توجه به جنبه‌های اشاره شده حمایت شورا از باشگاه تراکتورسازی از تمام جنبه‌ها و حوزه مالی نیز مورد اقبال اعضای شورا است.
سخنگوی شورای شهر تبریز در مورد بحث‌های حاشیه‌ای چند روز گذشته گفت: ۱۳ نفر از اعضای شورای شهر تبریز طرحی را در قالب کمک ۱۰ میلیارد ریالی به باشگاه تراکتورسازی ارائه کرده‌اند که این موضوع در جلسه این هفته هیئت رئیسه مطرح و به کمسیون برای بررسی و اعلام نظر داد شد.
حاجی‌زاده در مورد روند اجرایی این کمک گفت: در صورت رای مثبت کمسیون، شهردار باید این موضوع را در قالب لایحه‌ای به شورا ارائه دهد تا مورد تصویب شورا قرار گرفته و اجرایی شود.
این عضو شورای کلانشهر تبریز در عین حال موضوع توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: علاوه بر کمک‌هایی که شاید به صورت مسکن و مقطعی مفید واقع شوند نیم نگاهی نیز باید به توانمندسازی باشگاه تراکتورسازی و حل ریشه‌ای مشکلات مالی این تیم داشته باشیم.
وی یادآور شد: نباید کمک‌هایی که به باشگاه تراکتورسازی صورت می‌گیرد ما را از اصل قضیه دور و منحرف ساز که موضوع تیمداری و درآمدزا بودن باشگاه‌های ورزشی ما باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: عرضه سهام باشگاه تراکتورسازی و یا سایر اقدامات برای درآمدزا شدن این تیم مورد اقبال مردم و هواداران این تیم در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز