خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

بومی‌سازی اولویت اول باشگاه شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۶

ابتدا امتیاز تیم شهرداری تبریز به مهدی پاشازاده واگذار شده بود اما با مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز قرار به تشکیل تیم بومی شده و با توجه با اینکه آماده سازی این تیم دیرهنگام بوده و چند روز قبل از مسابقات بسته شد، نتایجش رضایت بخش بوده و اگر در بازی عقب افتاده‌اش به پیروزی رسد، فاصله‌اش با صدر جدول تنها دو امتیاز خواهد شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: بومی‌سازی اولویت اول باشگاه شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف این باشگاه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا می‌رمعصوم سهرابی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف باشگاه شهرداری توسعه ورزش همگانی و تقویت زیرساخت‌های ورزشی تبریز افزود: در کنار آن حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی جزو برنامه این باشگاه قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش توسعه ورزش همگانی می‌توان به برگزاری ورزش صبحگاهی در سالن‌های ورزشی برای بانوان اشاره کرده که در کنار آن آموزش رشته‌های مختلف به صورت رایگان برای علاقمندان گنجانده شده است.
سهرابی به برنامه‌های این باشگاه برای همگانی کردن ورزش‌های مختلف بین جوانان اشاره کرد و گفت: باشگاه شهرداری همانند سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به فوتبال محلات داشته و در کنار آن توسعه بسکتبال خیابانی و والیبال خیابانی بین جوانان را نیز جزو برنامه‌های خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین باشگاه شهرداری تبریز در توسعه میادین ورزشی و تجهیز پارک‌ها به امکانات ورزشی نیز گام بر می‌دارد.
وی در مورد وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: ابتدا امتیاز تیم شهرداری تبریز به ‌آقای مهدی پاشازاده واگذار شده بود اما با مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز قرار به تشکیل تیم بومی شده و با توجه با اینکه آماده سازی این تیم دیرهنگام بوده و چند روز قبل از مسابقات بسته شد، نتایجش رضایت بخش بوده و اگر در بازی عقب افتاده‌اش به پیروزی رسد، فاصله‌اش با صدر جدول تنها دو امتیاز خواهد شد.
سهرابی در مورد تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت: فوتسال شهرداری نیز چند روز قبل از آغاز لیگ بر‌تر حضورش حتمی شده و در این فرصت کم تیمی خوبی بسته شده و به نظر من تیم فوتسال شهرداری تبریز در پایان دور رفت نتایج خوب و قابل قبولی گرفته و حتی توانایی صعود به رده‌های بالا‌تر جدول را هم دارد.
مدیر سازمان ورزش شهرداری تبریز در مورد موفقیت‌های اخیر این باشگاه در رشته‌های مختلف اظهار داشت: بار قابل توجه‌ای از تیم‌های ورزشی استان در مسابقات کشوری بر دوش شهرداری تبریز است و امروز در رشته‌های فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان، بسکتبال آقایان و بانوان، کبدی، والیبال، هندبال و چند رشته باشگاه شهرداری برای حمایت از ورزش استان پیشقدم شده است و باید عنوان کنم که شهرداری تبریز هم از لحاظ امکانات ورزشی و هم تعدد تیم‌های ورزشی تحت پوشش در رشته‌های مختلف به معنای واقعی باشگاه است.
وی از دیگر برنامه‌های این باشگاه را برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی به صورت عمومی همانند کوهنوردی و پیاده‌روی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز