خبرگزاری کار ایران

شهرداران سابق و فعلی تبریز میثاق نامه همکاری امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۵

این میثاق نامه در حاشیه نخستین نشست ادواری شهرداران تاریخ تبریز به امضای به امضای فریدون درویش‌زاده، احتشام حاجی‌پور، صادق نجفی، سید حسین فراهنگ‌پور، محمد صادق پشمینه آذر، محمد اشرف نیا، عبادالله فتح الهی و اسماعیل قدری رسید.

ایلنا: شهرداران اسبق و فعلی تبریز با امضاء میثاق نامه‌ای بر لزوم همدلی و همکاری در تداوم و تسریع روند توسعه جهشی این شهر تأکید کردند.
به گزارش ایلنا در حاشیه برگزاری نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق و بعد از انقلاب تبریز که با حضور هفت شهردار پس از انقلاب، صادق نجفی شهردار تبریز، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، شهرداران حاضر با امضاء میثاق نامه‌ای مشترک، آمادگی خود برای مشارکت، هم فکری، تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها و نیز همکاری‌های موثر در تدوین برنامه‌های راهگشا و موثر در اداره، رشد، توسعه و عمران و آبادانی تبریز را اعلام کردند.
گفتنی است این میثاق نامه به امضای فریدون درویش‌زاده، احتشام حاجی‌پور، صادق نجفی، سید حسین فراهنگ‌پور، محمد صادق پشمینه آذر، محمد اشرف نیا، عبادالله فتح الهی و اسماعیل قدری رسید.
خاطرنشان می‌شود این میثاق نامه به دستور شهردار تبریز جهت نگهداری و ثبت در تاریخ به موزه شهرداری تبریز اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز