خبرگزاری کار ایران

عبادالله فتح الهی شهردار اسبق تبریز:

مدیریت بهینه منابع مالی و انسانی دو بال موفقیت شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۰

بدون تکیه بر منابع مالی مدیریت شده و در کنار آن بهره گیری صحیح و اصولی از دانش، ظرفیت‌ها و کارآیی‌های منابع انسانی امکان موفقیت در پیشبرد برنامه‌ها جود ندارد.

ایلنا: شهردار اسبق تبریز با تأکید بر ضرورت مدیریت بهینه و اصولی منابع مالی و انسانی در حوزه مدیریت شهری، توجه به این دو اصل را به مثابه دو بال موفقیت شهرداری در ارایه خدمات به شهر و شهروندان دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبادالله فتح الهی در نخستین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری افزود: بدون تکیه بر منابع مالی مدیریت شده و در کنار آن بهره گیری صحیح و اصولی از دانش، ظرفیت‌ها و کارآیی‌های منابع انسانی امکان موفقیت در پیشبرد برنامه‌ها جود ندارد و خوشبختانه با توجه به تحولات ایجاد شده در دوران فعلی مدیریت شهری چه به لحاظ افزایش بودجه‌ها و چه از منظر بهره‌مندی از نیروهای کارآمد و متخصص، دوره فعلی، دورانی پربار برای مدیریت شهرداری خواهد بود.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار اداری شهرداری به عنوان یک نیاز و ضرورت اجتناب ناپذیر، این امر را ناگزیر و لازم دانست و خواستار تسریع شهردار تبریز در این خصوص به منظور افزایش کارآیی و بهره وری بیش از پیش شهرداری شد.
شهردار اسبق تبریز همچنین تفویض اختیارات مرکز به مناطق، تقویت کارکردهای نهاد‌های خدماتی، توسعه عمقی ساختار و تعدیل عرضی بدنه شهرداری، توجه به اصل محله محوری در خدمات رسانی، تقویت زیرساخت‌های شهرداری الکترونیک، راه اندازی دفا‌تر خدمات شهرداری، استقرار سیستم‌های اتوماسیون اداری و شهرسازی، اجرای سریع، صحیح و به موقع طرح‌های جامع و تفصیلی و استقرار سامانه‌های مدیریت هوشمند در شهرداری را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که شهرداری تبریز می‌تواند با اجرای آن‌ها زمینه را برای بهبود وضعیت فعلی فراهم نماید.
فتح الهی در عین حال وجود بافت‌های فرسوده شهری و نیز حاشیه نشینی را دو چالش اساسی در شهرهای کشور برشمرد و افزود: خوشبختانه موفق‌ترین و فعال‌ترین شهر کشور در این حوزه تبریز است و اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه طی سال‌های اخیر انجام گرفته، با این حال باید با ارایه و اعطای تسهیلات ویژه و چشم پوشی از بخشی از درآمدهای شهری در این راه بیش از گذشته فعالیت موثر داشت.
شهردار تبریز با قدردانی از ایده در برپایی این نشست افزود: در شهری که اصولا عادت به تخریب و تخطئه مدیران و خادمین گذشته عادت کرده‌ایم، ابتکار شهردار تبریز در برپایی نشست هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز حرکتی ستودنی و قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز