خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

آسیب‌شناسی گذشته، ضرورت فعالیت نهادهای مدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۱

اعضای شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقد فعالیت‌ها و آسیب‌شناسی گذشته ضرورت فعالیت نهادهای مدنی پیش از هرگونه اقدام جدید و عضو گیری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در دیدار اعضای شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان با وی خاطر نشان کرد: اجرای این فرایند می‌تواند موجب شناخت و جمع آوری نقاط قوت و ضعف عملکردهای پیشین و در ‌‌نهایت برنامه ریزی و سازماندهی دقیق‌تر برای آینده شود.
وی گفت: در این چارچوب رییس جمهوری دولت تدبیر و امید نیز برای تشکل‌های صنفی جایگاه ویژه‌ای در نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه قایل شده است.
جبارزاده با بیان اینکه انجمن اسلامی معلمان از جمله نهادهای مدنی خوشنام جامعه است، یادآوری کرد: این انجمن تداعی گر شهیدانی همچون رجایی و بزرگان منتسب به جامعه معلمان کشور است.
وی با بیان اینکه باید جذب حداکثری اعضا از اهداف اصلی انجمن اسلامی معلمان باشد و فقط صرف داشتن گرایشاتی در گذشته ملاک جذب نیرو نشود افزود: در این چارچوب موضوع مهم نحوه نیروسازی از اعضای جدید است که باید در برنامه‌های انجمن گنجانده شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید از افراد فقط به عنوان ابزار در برهه‌هایی همچون انتخابات استفاده کرد، گفت: فلسفه وجودی انجمن اسلامی معلمان سازماندهی، جذب نیرو و کادر سازی است که باید بیش از گذشته به این مهم توجه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز