خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

۵۰ درصد معضلات ترافیکی مربوط به عابرین پیاده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۰

بایستی در قالب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک به موضوع عبور ومرور عابرین پیاده نگاه ویژه‌ایداشت تا با ارائه طرحی مناسب، افراد و عابرین پیاده ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شوند.

ایلنا: عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: نیمی از مشکلات ترافیکی شهر را عابرین پیاده به وجود می‌آورند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " ٰ " ایران آهور " در مراسم بزرگداشت روز حمل ونقل که در محل سازمان ترافیک شهرداری تبریزبرگزار شد ٰبا اشاره به آموزش فرهنگ ترافیکی در شهر تبریز، اظهار داشت: بایستی در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک به موضوع عبور ومرور عابرین پیاده با نگاه ویژه‌ای توجه شود تا با ارائه طرحی مناسب، افراد و عابرین پیاده ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شوند.
وی به توسعه پایدار و همه جانبه حمل و نقل عمومی پرداخت و افزود: طرح جامع ترافیکی بر روی گسترش حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس و مترو تاکید دارد و بر اساس مطالعات دو سال قبل ایجاد منو ریل و تراموا نیز در آن پیش بینی شده است که بنا به نیاز امروز شهر تبریز بایستی مطالعه‌ای دوباره بر آن داشت و تصمیمی مناسب برای حل مشکلات امروز شهر تبریز اتخاذ کرد.
آهور در پایان شرط اساسی رفع مشکلات شهر تبریز را حمل و نقل ترکیبی و استفاده از تمامی امکانات در جهت رفع معضلات ترافیکی شهر دانست و خواستار فراهم آوردن آسایش و رفاه شهروندان تبریزی با اجرای طرح جامع ترافیک شهر تبریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز