خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۷

معاون عمرانی استانداری، مدیرکل حوزه استانداری مدیر دفتر استاندار و مشاور استاندار در امور رسانه منصوب شدند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای مدیران استانداری، طی احکامی جداگانه‌ای محمد صادق‌پور مهدی را به عنوان معاون عمرانی استاندار و یوسف بشیری را به عنوان مدیرکل حوزه استانداری و همچنین اسماعیل شیخلو و سید کمال افصحی را به ترتیب به عنوان مدیر دفتر استاندار و مشاور استاندار در امور رسانه منصوب کرد.
به گزارش ایلنا بیش از این محمد اشرف نیا عهده دار معاونت عمرانی استانداری بوده و حسن روستایی نیز مدیریت حوزه استاندار را برعهده داشت.
جبارزاده در جلسه شورای مدیران استانداری ضمن معرفی معاون جدید عمرانی خاطرنشان کرد: مهندس اشرف نیا جزو افرادی است که همیشه به عنوان سرباز انقلاب برای اهداف انقلاب تلاش کرده‌اند و امروز ضمن تقدیر وتشکر صمیمانه از ایشان، ازاین مقام تودیع و به جای ایشان مهندس‌پور مهدی معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: مهندس‌پور مهدی نیز به عنوان فردی مخلص و فداکاردر راه اهداف نظام تلاش کرده‌اند وبه عبارتی دیگر، سربازی جای خودرا به سربازی دیگر می‌دهد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: باتوجه شرایط خاص جامعه و نیاز استان در عرصه عمرانی وتجربیات مهندس‌پور مهدی نیاز به حضور ایشان در این عرصه لازم دیده شد.
وی درادامه این نشست، با اشاره به وضعیت موجود دریاچه ارومیه، گفت: اگر دریاچه به این منوال پیش برود در آینده شاهد برخی مشکلات حیاتی دراستان خواهیم بود.
جبارزاده افزود: یکی از پروژه‌های مهم که رییس جمهوری محترم، قول آن را به مردم استان داده بودند، احیای دریاچه ارومیه است و به بنده نیز توصیه کرده‌اند که دراستان آذربایجان شرقی یکی از اهداف مهم که باید تعقییب شود بحثدریاچه ارومیه است.
وی با بیان این مطلب که پروژه احیای دریاچه ارومیه یکی از پرهزینه‌ترین طرح‌های استانی به شمار می‌رود و۲۰ میلیارد دلار هزینه برای احیای آن درنظرگرفته شده است، گفت: در این رابطه با توجه به اینکه ستاد ملی در مرکز تشکیل شده است اما کارگاه پروژه و تصدی‌گری و مدیریت اجرایی پروژه باید در استان باشد.
استاندارآذربایجان شرقی با بیان اهمیت موضوع، محمد اشرف نیا را به عنوان نماینده تام الاختیار استاندار و مدیر اجرایی طرح احیای دریاچه ارومیه منصوب کرد.
گفتنی است: محمد صادق پورمهدی متولد سال ۱۳۴۲، جانباز ۵۰ درصد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی بوده و مدیرکلی دفترفنی وزارت کشور، معاون سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، مدیرکل مسکن و شهرسازی استانهای همدان و آذربایجان شرقی و همچنین معاون عمرانی استانداری‌های ایلام و قزوین را در کارنامه سوابق خود به همراه دارد.
اسماعیل شیخ لو مدیر دفتر استاندار نیز متولد سال ۱۳۳۳، لیسانس بهداشت عمومی و ۱۶ سال مدیریت بیمارستانهای شهرستان خوی را برعهده داشته و همچنین عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمراستان آذربایجان غربی بوده است.
سید کمال افصحی مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور رسانه نیز از خبرنگاران واحد مرکزی خبر و فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز