خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز؛

فرهنگسرای کودک شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۶۳

فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر(عج) در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز برای استفاده عموم شهروندان گرامی و کارکنان شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، با حضور اعضای شورای شهر تبریز، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز،  شهردار منطقه ۲،  معاونان و مدیران این منطقه حضور پرشور شهروندان، فرهنگسرای تخصصی کودک شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم موسی علی پور شهردار منطقه ۲ از کودکان به عنوان آینده سازان این کشور یاد کرد و بر لزوم توجه ویژه به آموزش کودکان در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: در نظر داریم با برنامه ریزی به عمل آمده فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در حوزه کودکان به صورت گسترده اجرا شود.

در ادامه حجت الاسلام زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه ۲ بر لزوم توجه به تربیت دینی و آموزش‌های مدون کودکان تاکید کرد.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز بر اهتمام ویژه شهرداری تبریز جهت اجرای سیاست‌های شهر دوستدار کودک تاکید کرده و خواستار اختصاص اعتبار ویژه به منظور فعالیت‌های فرهنگی شد.

نخستین فرهنگسرای تخصصی کودک شهرداری تبریز با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر فضای سرپوشیده و ۳۰۰ متر فضای باز آغاز به کار کرد.

قصه خوانی، تکنولوژی آموزشی، مهارت‌های علمی و آموزشی، آموزش آشنایی با قران کریم، مونته سوری، دوره های آموزشی زبان انگلیسی، نقاشی، ریاضی و علوم، تجربه محیط اجتماعی، رشد خلاقیت‌ها و مهارت‌های ارتباطی و مفاهیم اجتماعی و... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در تقویم آموزشی فرهنگسرای تخصصی کودک است. دوره‌های ویژه‌ای همچون دوره‌های تخصصی روانشناسی تربیتی، تغذیه و فرزندپروری نیز برای مادران و کودکان برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر (عج) در دو گروه سنی ۴ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۰ سال در محل میرداماد، خیابان صبای شمالی، اول کوی مهران دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز