خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

امکانات اهر جوابگوی مشکلات موجود مسدود بودن راه‌های روستایی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۳

در این ارتباط درخواست‌های مکرری از شورای مدیریت بحران استان و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام یافته ولی این نیاز‌ها هنوز تامین نشده است. / هنوز بیش از ۶۰ درصد از راههای روستایی به دلیل کمبود ماشین آلات و ادامه بارش بازگشایی نشده است.

ایلنا: فرماندار اهر تداوم بارش سنگین برف و کمبود ماشین آلات را دلیل اصلی مسدود بودن راه‌های روستایی عنوان کرد.
به گزارش ایلنا رضا صدیقی با بیان اینکه در این ارتباط درخواست‌های مکرری از شورای مدیریت بحران استان و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام یافته ولی این نیاز‌ها هنوز تامین نشده است، افزود: هنوز بیش از ۶۰ درصد از راههای روستایی به دلیل کمبود ماشین آلات و ادامه بارش بازگشایی نشده است.
رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان اهر در مورد پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهری نیز اظهار کرد: عوامل شهرداری ‌‌نهایت تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ناشی از بارش شدید برف به کار بسته‌اند اما امکانات موجود شهری و حتی بخش خصوصی جوابگوی حل سریع مشکلات موجود نبوده است.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با مدیریت شهرستان بویژه با شهرداری در رفع مشکلات بارش اخیرگفت: تاکیدات لازم به سرپرست شهرداری اهر در خصوص فعالیت شبانه روزی عوامل شهرداری در مورد تنظیف خیابان‌ها و معابر شهری با بسیج نیرو‌ها و امکانات اعلام شده و امید می‌رود با تلاش همه و مردم مشکلات ناشی از بارش رحمت الهی به مرور رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز