خبرگزاری کار ایران

با ادامه موج سرما؛

تاکنون قطعی یا افت فشارگاز در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۰

کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران همچنان در آماده باش کامل به‌سر می‌برند.

ایلنا: با حاکمیت موج سرما و بارش برف سنگین درکشور بویژه درمناطق شمال و شمالغرب، تاکنون هیچ گونه قطعی یا افت فشارگاز درمحدوده تحت پوشش منطقه ۸ انتقال گاز، حادثنشده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر منطقه ۸ شرکت انتقال گازایران، با اعلام این مطلب گفت: با وجود شرایط نامساعد جوی و برودت غیرمنتظره هوا در استانهای سردسیر کشور کارکنان تلاشگرمنطقه ۸ همچنان بصورت آماده باش و کوشا بصورت شبانه روزدر تلاش هستند با ارائه خدمات مطلوب و آماده بکار نگهداشتن تاسیسات و خطوط انتقال گاز زمستان امسال را نیز با سربلندی و انتقال بهینه انرژی پاک به هموطنان سپری نمایند.
یداله بایبوردی، در رابطه با رویارویی بحران‌های زمستانی افزود: قبل از شروع فصل زمستان این منطقه با اتخاذ تدابیرویژه از جمله، ایجاد تمهیدات لازم، تشکیل تیمهای عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت عملیات و تنظیم لوحه شیفت شبانه برای پرسنل، خوشبختانه تاکنون در ارائه خدمات بهتر به هموطنان موفق بوده است.
وی با اشاره به اینکه این روز‌ها شاهد بیشترین آمار مصرف گاز طبیعی در مناطق تحت هستیم، ابراز امیدواری کرد: با تداوم جدیت و تلاش مضاعف کارکنان و با رعایت اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی هموطنان بخصوص در بخش خانگی، بتوانیم زمستان امسال را نیز با سربلندی وعدم افت فشارگاز درسراسر کشور بخصوص در مناطق سردسیر و سرشاخه‌های مصرف سپری نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز