خبرگزاری کار ایران

مدیر مجتمع مس سونگون:

۳۵ باب مسکن مددجویی توسط مجتمع مس سونگون در ورزقان احداثشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۳

شرکت ملی صنایع مس ایران در پی خدمات خود در محرومیت زدایی روستا‌ها و کمک به نیازمندان هفت میلیارد ریال اعتبار در اختیار مدیریت کمیته امداد ورزقان قرار داده تا برای احداث۴۴ باب مسکن هزینه کند.

ایلنا: مدیر مجتمع مس سونگون گفت: ۳۵ باب مسکن با کمک این مجتمع از طرف کمیته امداد ورزقان احداثو در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش ایلنا رضا شریفی گفت: این واحد‌ها به منظور حمایت از اقشار کم درآمد این واحد‌ها در ۱۱ روستا و شهر ورزقان و خاروانا احداثشده است.
وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران در پی خدمات خود در محرومیت زدایی روستا‌ها و کمک به نیازمندان هفت میلیارد ریال اعتبار در اختیار مدیریت کمیته امداد ورزقان قرار داده تا برای احداث۴۴ باب مسکن هزینه کند.
شریفی با اشاره به خدمات مجتمع مس سونگون به زلزله زدگان ارسباران اظهارکرد: در بخش‌های مختلف تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در روستا‌ها و شهر ورزقان توسط این مجتمع هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های شرکت ملی مس ایران همچنان ادامه دارد، یادآوری کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر که به تصویب‌هایت مدیره این شرکت رسیده، در بخش‌های مختلف به ویژه در نوسازی زیر ساخت‌های این شهرستان هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز