خبرگزاری کار ایران

کلاس آموزشی پرورش آبزیان در اهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۳

این کارگاه آموزشی در راستای استفاده بهینه از منابع آب کشاورزی شهرستان، استفاده از استخرهای آب کشاورزی در فصل زراعی، بهره گیری از پتانسیل آب سدهای ‌ذخیره آب کشاورزی همچنین اشتغال زایی، افزایش تولید محصولات آبزی ومصرف سرانه ماهی برگزار شد.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از برگزاری کلاس آموزشی پرورش آبزیان برای تولید کنندگان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت عبادپور در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این کارگاه آموزشی در راستای استفاده بهینه از منابع آب کشاورزی شهرستان، استفاده از استخرهای آب کشاورزی در فصل زراعی، بهره گیری از پتانسیل آب سدهای ‌ذخیره آب کشاورزی همچنین اشتغال زایی، افزایش تولید محصولات آبزی ومصرف سرانه ماهی، یک دوره کلاس آموزشی پرورش ماهی با حضور ۶۳ نفر از تولیدکننده گان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در این شهرستان بر گزار شد.
وی افزود: با افزایش دانش علمی بهره برداران بخش کشاورزی و آشنا نمودن آن‌ها با یافته‌های جدید تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف بخش وبا تلاش بیشتر کار‌شناسان جهاد کشاورزی در راستای آموزش بهره برداران امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک بالغ بر ۵۰۰ تن گوشت سفید ماهی در شهرستان تولید کنیم.
گفتنی است شهرستان اهر در حال حاضر سالیانه بالغ بر ۳۲۰ تن انواع محصولات آبزی تولید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز