خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در آذرشهر احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۷

با توجه به تعداد زیاد موتورسواران این شهرستان فراهم شدن امکانات در این منطقه ضروری است. / موتور سواری و اتومبیل رانی پس از فوتبال از پر طرفدار‌ترین ورزش‌هاست.

ایلنا: فرماندار آذرشهر از ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا اسماعیل آذریان در جلسه هماهنگی کارهای مقدماتی احداثپیست موتور سواری و اتومبیل رانی در شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به تعداد زیاد موتورسواران این شهرستان فراهم شدن امکانات در این منطقه ضروری است.
وی با اشاره به اشتیاق جوانان برای هنرنمایی در ورزش‌هایی همچون موتورسواری و اتومبیل رانی افزود: احداثپیست این ورزش‌ها می‌تواند موجب جلوگیری از ناهنجاری‌های ناشی از موتورسواری و سرعت زیاد خودرو‌ها را در داخل شهر‌ها شود.
فرماندار آذرشهر خاطرنشان کرد: ایجاد این پیست نقش موثری در ایجاد فرهنگ رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ایمنی خواهد گذاشت.
آذریان از مسوولان مرتبط با این زمینه خواست در جهت احداثپیست موتور سواری و اتومبیل رانی و ارایه هرگونه خدمات در این خصوص با مسوولان هیات این رشته ورزشی همکاری کنند.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت جامعه دارای گواهی نامه رانندگی خودرو و موتورسیکلت هستند، گفت: توسعه این ورزش در شهرستان‌ها نیز ضروری به نظر می‌رسد.
بهمن وزیری اضافه کرد: در بین حدود ۵۰ رشته ورزشی، ورزش موتور سواری و اتومبیل رانی پس از فوتبال از پر طرفدار‌ترین و جذاب‌ترین ورزش‌ها ارزیابی می‌شود.
وی ظرفیت‌های آذرشهر را برای احداثو راه اندازی پیست موتور سواری و اتومبیل رانی بسیار بالا عنوان کرد و افزود: اگر امکانات ضروری این ورزش در این شهرستان فراهم شود در کمترین زمان مورد استقبال علاقه مندان قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز