خبرگزاری کار ایران

پل بین مزارع روستای کردآباد اسکو افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۲

این پل دارای دو دهنه با ارتفاع ۷ م‌تر، با هزینه کرد ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی که ۱۵۰۰ میلیون ریال آن توسط بهره برداران منطقه تامین شده، احداثو با بهره برداری از آن ارتباط بین مزارع با روستا تسهیل می‌شود.

ایلنا: پل سه دهنه بین مزارع روستای کردآباد دربخش مرکزی شهرستان اسکو از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی احداثو به بهره برداری رسید.
به گزارش ایلنا، مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسکو در آیین بهره برداری از این پل در جمع خبرنگاران گفت: این پل دارای دو دهنه با ارتفاع ۷ م‌تر، با هزینه کرد ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی که ۱۵۰۰ میلیون رالا آن توسط بهره برداران منطقه تامین شده احداثو با بهره برداری از آن ارتباط بین مزارع با روستا تسهیل می‌شود.
حسن ایمانی اضافه کرد: کردآباد یکی از روستاهای این شهرستان است که در دهستان گنبرف بخش مرکزی اسکو واقع شده‌ و در غرب گنبرف و در شرق مجارشین قرارگرفته‌. این روستا، دومین روستای پرجمعیت دهستان گنبرف پس از مرکز دهستان است که درکنار کوه اوریان بعنوان مرتفع‌ترین کوه منطقه‌ واقع و رودخانه گنبرچایی از کنار آن عبور می‌کند.
وی ادامه داد: پل‌ها وجاده‌های بین مزارع کمک می‌کند تا تردد بین مزارع با سهولت بیشتری انجام و این امر درمیان مدت، زمینه‌های افزایش بازدهی و بهره وری را فراهم واهمیت فراوانی دارد. همچنین احداثجاده‌های بین مزارع سبب می‌گردد ارتباط مزارع باهم از کیفیت بیشتری برخوردار و در زمان و انرژی نیز صرفه جویی شود.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسکو، اضافه کرد: ارتباطات در توسعه کشاورزی نقش محوری داشته و در برنامه ریزی‌های توسعه‌ای نیز شایان توجه است، زیرا موجب افزایش آگاهی، هماهنگ سازی وسازماندهی افراد شده وبعنوان شاخص توسعه روستایی محسوب می‌شود.
وی افزود: با توسعه ارتباطات موثر با روستاییان، این مدیریت تلاش دارد در زمینه‌های ارتقا سطح پایداری این بخش مهم گامهای موثری بردارد.
ایمامی تأکید کرد: پل بین مزارع در روستای کردآباد، نشانی از تلاش بالای بهره برداران این منطقه در توسعه بخش کشاورزی شهرستان بوده و امید می‌رود باتوسعه تعامل و ارتباط بابهره برداران بخشهای مختلف تولید محصولات کشاورزی، بابهره گیری از توان آنان گام‌های موثرتری در این راستا برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز