خبرگزاری کار ایران

در رأس هیأتی کاری و سرمایه گذاری؛

شهردار آلانیا ترکیه با شهردار و رییس شورای شهر تبریز دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۳

در این دیدار، چاووش اوغلو شهردار آلانیا ترکیه نشان ویژه «کافتان»، ردا و خلعت پادشاهی عثمانی را به نجفی شهردار تبریز، دبیری رییس شورای اسلامی شهر و اعضای هیأت رییسه شورا اهدا کرد.

ایلنا: شهردار شهر آلانیا ترکیه امروز در رأس هیأتی کاری و سرمایه گذاری با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا چاووش اوغلو شهردار آلانیا از توابع استان آنتالیای ترکیه که به همراه تنی چند از سرمایه گذاران و کارآفرینان این شهر به تبریز سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با صادق نجفی شهردار تبریز و نیز شهرام دبیری رییس، محمد حسن اسوتچی، دکتر شیاری و سعید حاجی‌زاده از اعضای هیأت رییسه شورای اسلامی شهر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این دیدار چاووش اوغلو طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی تبریز، از آمادگی خود و گروه‌های سرمایه گذاری و تجاری شهر آلانیا ترکیه برای همکاری‌های متقابل در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری، فرهنگی و گردشگری خبر داد.
شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به روابط مثبت و اثربخش روسای جمهور دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه طی سال‌های اخیر گفت: سطح روابط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری ایران و ترکیه بسیار بالا بوده و در حال حاضر و تنها در حوزه مبادلات تجاری، دو کشور بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال حجم مبادلاتی دارند که بر اساس توافقات انجام گرفته قرار است این حجم به دو برابر افزایش یابد.
صادق نجفی با تأکید بر لزوم افزایش حجم سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی دو طرف از آمادگی کامل مدیریت شهری تبریز برای همکاری و استقبال از سرمایه گذاران ترکیه‌ای در این شهر خبر داد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار طی سخنانی از تبریز به عنوان شهر بر‌تر کشور در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی یاد کرد و گفت: مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر به طور آگاهانه اقدام به ارایه تسهیلات حداکثری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه مدیریت شهری کرده و از این راه موفق به جذب حجم قابل توجهی از سرمایه‌های بخش خصوصی در توسعه شهری شده است.
شهرام دبیری همچنین حضور شهردار آلانیا ترکیه و هیأت همراه در تبریز را مفید خوانئد و با اشاره به روابط خواهرخواندگی این شهر با سه شهر بزرگ ترکیه گفت: تبریز با شهرهای طرابوزان، استانبول و ارزروم تفاهم نامه خواهرخواندگی دارد و در سایه این همکاری‌های نزدیک، زمینه برای توسعه و افزایش روابط دوجانبه فراهم‌تر از گذشته شده است.
خاطرنشان می‌شود در این دیدار، چاووش اوغلو شهردار آلانیا ترکیه نشان ویژه «کافتان»، ردا و خلعت پادشاهی عثمانی را به نجفی شهردار تبریز، دبیری رییس شورای اسلامی شهر و اعضای هیأت رییسه شورا اهدا کرد.
شهردار تبریز نیز با اهدای هدایایی نفیس به همتای آلانیایی خود ابراز امیدواری کرد سطح روابط و همکاری‌های دوجانبه افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز