خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر:

همکاری جهاد کشاورزی شبستردرآموزش مددجویان، قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۶

امید می‌رود دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برگزار شده توسط این نهاد، بتواند با ارتقاء سطح آگاهی و دانش خانوارهای تحت پوشش موجبات توسعه اقتصاد بخش کشاورزی منطقه را فراهم آورد.

ایلنا: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر گفت: همکاری جهادکشاورزی این شهرستان در در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد، در زمینه طرحهای اشتغالزائی قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی محمدصلاحی در حاشیه دوره آموزش کوتاه مدت یکروزه در زمینه طرحهای اشتغالزائی در محل مسجد جامع روستای امند از توابع منطقه رودقات شهرستان شبسترافزود: در این دوره آموزشی یک روزه، تعداد۱۲۰نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) شرکت داشته و با دعوت قبلی از کار‌شناسان جهادکشاورزی شهرستان شبستر، از دانش و اطلاعات روز این کار‌شناسان متخصص در زمینه‌های کشاورزی، در راستای توسعه آموزشهای عملی و علمی استفاده به عمل آمد.
وی اضافه کرد: ‌هدف از برگزاری این دوره آموزشی کوتاه مدت، تحقق برنامه اشتغال و افزایش سطح اطلاعات، آگاهی و مهارت مددجویان تحت حمایت شرکت کننده در این دوره آموزشی در زمینه‌های شغلی کشاورزی، ‌ دامپروری، قالی بافی، صنفی و صنعتی بوده است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر ادامه داد: این دوره آموزشی کوتاه مدت برگزار شده بالغ بر۳۶ میلیون ریال در زمینه پرداخت مبالغ ایاب و ذهاب شرکت کنندگان، تهیه و تحویل سی دی آموزشی وکمک آموزشی برای هر مددجو به تعداد۱۰حلقه، تحویل کتب مورد نیاز و لوازم نوشت افزار، هزینه داشته که از محل اعتبارات آموزش اشتغال پرداخت شده است.
صلاحی، با قدردانی از زحمات و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ کار‌شناسان مدیریت جهادکشاورزی شبستر در فراهم آوری زمینه آموزش مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود: امید می‌رود دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برگزار شده توسط این نهاد، بتواند با ارتقاء سطح آگاهی و دانش خانوارهای تحت پوشش موجبات توسعه اقتصاد بخش کشاورزی منطقه را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز