خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

جهاد دانشگاهی ظرفیت تجاری سازی و کاربردی کردن علوم را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۳

جهاددانشگاهی باید شایسته استان و پتانسیل عظیم موجود در آن و شهر اولین‌ها ارتقا یابد و لازمه این امر تلاش بیشتر جهادگران است.

ایلنا: رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: این نهاد انقلابی می‌تواند با معرفی وبازتعریف بهینه خدمات، زمینه تجاری سازی و کاربردی کردن علوم موجود در دانشگاه‌ها را فراهم کند.
به گزارش ایلنا محمد اسماعیل سعیدی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی استان اظهار داشت: جهاددانشگاهی باید شایسته استان و پتانسیل عظیم موجود در آن و شهر اولین‌ها ارتقا یابد و لازمه این امر تلاش بیشتر جهادگران است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نهاد انقلابی می‌تواند در برنامه‌های کلان کشوری نقش آفرین باشد، گفت: جهاددانشگاهی باید برای رفع معضلات موجود در استان، بویژه مشکل کم آبی، برنامه ریزی کرده و بتواند در مواقع ضروری مدیریت بحران نماید.
سعیدی اظهار امیدواری کرد؛ مدیریت جدید جهاد دانشگاهی استان بتواند زمینه دستیابی این نهاد انقلابی به اهداف خود را بیش از پیش مهیا کند.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت فعلی و همچنین دوره قبل مدیریت خود در این نهاد ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز