خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

امسال ۳۰ هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در طرح قرآنی نور نمره قبولی کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۸

۹دانش آموز از آذربایجان شرقی در رشته‌های قرآن ونماز وعترت رتبه بر‌تر کشوری را کسب کردند

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در راستای نهضت ملی طرح نورامسال ۳۰ هزار دانش آموز در طرح قرآنی نور در سطح استان نمره قبولی کسب کردند.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام علی پوررادی در مراسم تجلیل از ۵۳دانش آموز حافظ قرآن در تبریز افزود: این دانش آموزان در گروه حافظ کل قرآن، ۲۰جزء، ۱۰ جزء، ۶جزء، ۳جزء، یک جزء و نیم جزء شرکت کرده بودند که شامل مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و همکاران فرهنگی استان بود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان تفاهم نامه‌ای را با اداره کل اوقاف و امور خیریه و معاونت فرهنگی هنری شهرداری امضا کردیم.
حجت الاسلام پوررادی افزود: بر اساس این تفاهم نامه امسال ۱۵ هزار دانش آموز برای فراگیری قرآن تحت پوشش اوقاف قرار گرفت و برای سال آینده نیز ۷۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان توسعه فرهنگ قرآنی و عترت را شاخصه اصلی تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش دانست و افزود: تنها حفظ قرآن برای ما مهم نبوده بلکه عمل به آموزه‌ها و تدبر در آیات روشنگرانه قران هدف اصلی است.
در این مراسم از ۵۳ دانش آموز حافظ قران با اهدا لوح تقدیر و جوایزتجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز