خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

کارآفرینی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۱۰

کارآفرینی به صورت یک رویکرد نوین اقتصادی در ارتقای بهره وری، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بهره وری است.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان با استفاده از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و سرمایه‌های راکد باعثایجاد اشتغالزایی می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر آذربایجان شرقی گفت: تجلیل از کارآفرینان بر‌تر استان یک اقدام فرهنگی و ماندگار است و اگر به دنبال حمایت و قدردانی تلاش‌های آن‌ها هستیم، باید این قشر از امتیازات ویژه‌ای برخوردار باشند.
وی در تبیین ابعاد کارآفرینی اضافه کرد: کارآفرینی به صورت یک رویکرد نوین اقتصادی در ارتقای بهره وری، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بهره وری است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به خصوصیات کارآفرینان بر‌تر استان گفت: کارآفرینان با استفاده از فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و بکارگیری منابع و سرمایه‌های راکد ایجاد اشتغالزایی می‌شوند.
فاتح پایین بودن سطح بهره وری، بی‌توجهی به فرصت‌های جدید و نبود اقبال به جهش‌های تکنولوژی نوظهور را عامل اصلی بیکاری در جامعه دانست و گفت: با استفاده از امکانات، سرمایه‌ها و بکارگیری همه عوامل اقتصادی باعثایجاد اشتغالزایی در استان باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارآفرینان بخشی از وظایف دولت را در ایجاد اشتغال به عهده می‌گیرند و موجب تقویت بخش خصوصی می‌شوند.
هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر آذربایجان شرقی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تجلیل از کارآفرینان بر‌تر برگزار شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز