خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

بیمارستان جدید مرند هنوز نیازمند ۱۵ میلیاردریال برای بهره‌برداری کامل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان جدید مرند بازدید کرد.

ایلنا: جلسه بررسی مشکلات بیمارستان جدید مرند با محوریت رفع نواقص و راه اندازی سریع آن با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دفتر فرماندار مرند برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این جلسه فرماندار مرند با اشاره به اینکه تنها بیمارستان شهرستان مرند با امکانات کم قادر به پاسخگویی اهالی این شهرستان که دومین شهر پرجمعیت استان محسوب می‌شود و همچنین مسافران و مراجعه‌کنندگان شهرهای همجوار و خارج از کشور نیست، رفع موانع موجود را خواستار شد.
رضوانی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان جدید مرند در روزهای آخر دولت دهم با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد، با این وجود متاسفانه به علت برخی از مشکلات تاکنون از پذیرش بیمار در این مرکز مهم بهداشتی و درمانی معذور بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: برای احداثو راه‌اندازی این بیمارستان تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده ولی هنوز نیازمند یک و نیم میلیارد تومان هسیتم تا این بیمارستان مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه جلسه تأکید کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا این بیمارستان بطور کامل تجهیز و هر چه زود‌تر مورد بهر ه برداری قرار گیرد.
صومی افزود: باید به صورت دقیق کار‌شناسی شود تا بتوانیم با اولویت بندی کمبود‌های بیمارستان را رفع نمائیم.
در ادامه این جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از نزیک از بخشهای icu، کودکان، اورژانس و سایر بخشهای بیمارستان جدید بازدید و از نزدیک با کمبود‌ها و مشکلات آن مطلع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز