خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

بیش از۶ هزار نفر در آذربایجان شرقی در راستای طرح اقتصاد مقاومتی آموزش دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۵

هیچگونه محدودیتی از لحاظ بسیجی بودن در طرح اقتصاد مقاومتی نبوده و چنانکه شهرستانی به صورت سلیقه‌ای عمل نماید، با آن برخورد خواهد شد.

ایلنا: قائم مقام بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون در آذربایجان شرقی، بیش از ۶ هزار نفر آموزش‌های فنی و تخصصی در رابطه با طرح اقتصاد مقاومتی را گذرانده و در این راستا طرح‌های قابل توجهی هم به مرحله بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایلنا سرهنگ پاسدار غروبی در نشست مشترک نمایندگان اجرایی توافقنامه سه جانبه بسیج سازندگی، سازمان جهادکشاورزی و نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی، به منظور بررسی روند اجرایی ومشکلات پیش روی اجرای توافقنامه درمحل بسیج سازندگی استان گفت: در بسیج سازندگی دو نوع تسهیلات قابل پرداخت بوده و یکی از تسهیلات ارائه شده در قالب طرح اقتصاد مقاومتی و دیگری در قالب طرح اشتغال است که از طریق شرکت نگارنصر ارائه می‌شود.
قائم مقام بسیج سازندگی استان ضمن اذعان به کمبود اعتبارات طرح اقتصاد مقاومتی و به تبع آن کاهش رشته‌های فعالیت به رشته‌های پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، کود ورمی کمپوست، پرورش زنبور عسل و تولید محصولات شیلاتی ادامه داد: هیچگونه محدودیتی از لحاظ بسیجی بودن در طرح اقتصاد مقاومتی نبوده و چنانکه شهرستانی به صورت سلیقه‌ای عمل نماید، با آن برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز