خبرگزاری کار ایران

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۶

این تقدیر به جهت همت در افتتاح مرکز جوار آموزشی شرکت فولاد مهر سهند انجام شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت تولیدی فولاد مهرسهند از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی به جهت همت در افتتاح مرکز جوار آموزشی این واحد صنعتی تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا دراین مراسم مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح این مرکز آموزشی درمنطقه، از تلاشهای همکاران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور واستان قدردانی کرد و گفت: ارائه خدمات آموزشی این واحد منحصر به این شرکت نیست و طبعا اثرات مثبت آن در شهرستان و نیز شهرک در آینده به چشم خواهد خورد.
حسین رسولی با بیان اینکه دفتر ارتباط با دانشگاه این واحد تولیدی سال گذشته با حضور همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شده که حاصل آن انجام چندین پروژه کاری با دانشگاه و تهیه و تدوین کتاب و پروژه‌های دانشجویی بوده است گفت: با افتتاح این مرکز زحمات همکاران ما هویت پیدا کرده و بصورت رسمی به امر آموزش خواهیم پرداخت.
وی با اشاره به اینکه امر آموزش در بخش دولتی با نگرش بخشی و بخشنامه‌ای می‌باشد، بهره وری لازم را نداشته و آنچنان که باید صورت پذیرد نتیجه بخش نیست گفت: آموزش در واحد‌های دولتی آموزشهای محتوا محور و کاربردی و عملگرا نیست و افزایش بهره وری مشتری محور در سرلوحه آن قرار ندارد و باعثبازخورد مثبت و بهره وری مناسب نیست.
رسولی تفاوت میان آموزش در بخش خصوص و بخش دولتی را نگاه هدفمند و محتوایی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در دهه اخیر با ورود بخش خصوصی به امر آموزشهای حرفه‌ای و مهارتی این خلاء که در دهه‌های گذشته وجود داشته در حال کم رنگ شدن و رفع شدن است.
وی افزود: با توجه به اینکه آموزش‌ها در بخش خصوصی با هزینه کرد انجام می‌شود بالطبع هدفمند بودن و صرفه اقتصادی برای این بخش خیلی مهم است و با توجه به اینکه برخلاف مراکز دولتی، بخش خصوصی از محل درآمد خود هزینه می‌کند به همین علت باید هزینه برای آموزش موجب ایجاد بهره وری و منجر به افزایش امر فروش و مشتری مداری شود.
رسولی برند سازی در صنعت را امری مهم دانست و گفت: برند فاقد پشتوانه و آموزش کارکنان فاقد اثربخشی است و نخواهد توانست در بازار رقابتی به توانمندی‌های لازم دست یابد.
وی تاکید کرد: مد نظر قرار دادن امر آموزش و اطلاع کارگران و کارفرمایان از حقوق متقابل یکدیگر باعثایجاد فضای صمیمی و در تایجه افزایش بهره وری خواهد شد و در این صورت هردو طرف با کسب آموزشهای وظایف خود بهتر در راستای پیشرفت واحد صنعتی فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی دارای ۳۰۰م‌تر فضای آموزشی می‌باشد و سعی بر این شده که با تجهیز وسایل کمک آموزشی فضای مناسبی به امر آموزش اختصاص یابدگفت: ما همواره از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خواستار پشتیبانی و ارائه راهکارهایی در امر آموزش برای این مرکز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز