خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

عدم پرداخت غرامت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی تلاش‌های جهادکشاورزی آذربایجان شرقی را کمرنگ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۹

درسال زراعی جاری، با کاهش سطح بیمه، عدم رغبت بهره برداران را به پوشش بیمه‌ای بخوبی نشان می‌دهد.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رسیدگی به مشکلات کشاورزان وظیفه ماست و در این امر هیچ قصوری قابل توجیه نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در نشست شورای مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نیل به امنیت غذایی بیش از هر چیزدیگر توجه به اصلاح الگوی مصرف، تغییر روش‌های آبیاری، توجه به نگهداری مناسب محصولات تولیدی از مصادیق اصلی در این زمینه‌ است.
وی در ادامه نیل به توسعه انسانی را با تکیه به کشاورزی، به عنوان موتور محرکه امکان پذیر دانست و افزود: برای این منظور، درجهت شناخت توانمندی‌ها و قابلیت‌های این بخش، سازمان برای برطرف سازی موانع وعوامل بازدارنده توسعه تلاش و در راستای تحقق اهداف کلان در تحقق توسعه پایدار، تمامی فعالیت‌های مدیریت‌های شهرستانی را رصد و در این راستا، هیچ قصوری را قابل توجیه نمی‌داند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: افزایش تولید محصولات کشاورزی ناشی از ارتقاء توانمندی بهره برداران وافزایش بهره‌وری بوده و باید استفاده بهینه ازمنابع تولید و ارتقاء آموزش بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.
محمدیان افزود: به دلیل عدم پرداخت به موقع صندوق بیمه محصولات کشاورزی در غرامت بهره برداران از بابت خسارات ناشی از خشکسالی و حوادثناخواسته طبیعی طی سال زراعی گذشته، تلاش‌های انجام گرفته سازمان را در جهت توسعه سطح پوشش بیمه محصولات کمرنگ نموده و درسال زراعی جاری، با کاهش سطح بیمه، عدم رغبت بهره برداران را به پوشش بیمه‌ای بخوبی نشان می‌دهد، ولی در این راستا، تلاشهای دولت تدبیر و امید در تزریق نقدینگی به صندوق بیمه، عمده مشکلات را حل و فصل و تمامی مدیران شهرستان‌ها موظفند با تلاش و تعامل بیشتر با بهره برداران، ضمن تشویق، ترغیب و توجیه بحثمهم توسعه بیمه محصولات کشاورزی، راه را برای توسعه پایدار وکاهش بار مالی دولت ناشی از وقوع حوادثاحتمالی طبیعی در نقاط مختلف استان هموار سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز