خبرگزاری کار ایران

سارق سابقه‌دار در سراب به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۴

شگرد وی در کلیه سرقت‌ها این بوده که پس از وارد شدن در داخل شهر و بررسی نقاط و محله‌های خلوت اقدام یه سرقت از این محله‌ها می‌کرده، و اکثریت قریب به اتفاق سرقت‌های داخل خودرو از داخل خودروهای پراید انجام می‌داده است.

ایلنا: فرمانده انتظامی سراب در آذربایجان شرقی از دستگیری سارق سابقه دار که جزء سارقین حرفه‌ای شهرستان تبریز است خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر‌زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفته وبا تلاش شبانه روزی آن‌ها وبا همکاری و گزارش مردم مبنی بر تردد مشکوک خودرو پراید در برخی از محلات از طریق سامانه۱۱۰عوامل گشت کلانتری وارد عمل شده وفردی به هویت(م - ح) را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی شهرستان دلات دادند.
فرمانده انتظامی سراب افزود: متهم پس از دلات به پلیس آگاهی در تحقیقات وبازجوییهای علمی به۵فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف وهمچنین پس از استعلام شماره انتظامی خودروسواری پراید، نیز سرقتی اعلام شد.
وی افزود: شگرد وی در کلیه سرقتهااین بوده که پس از وارد شدن در داخل شهر وبررسی نقاط ومحله‌های خلوت اقدام یه سرقت ازاین محله‌ها می‌کرده، واکثریت قریب به اتفاق سرقتهای داخل خودرو ازداخل خودروهای پراید انجام می‌داده است. با تکمیل تحقیقات، پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال ومتهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
وی افزود: طرح پاکسازی ومناطق آلوده وجرم خیز وپیشگیری از وقوع جرایم وبرخورد با سارقان ومجرمان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان سراب قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز