خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهرداران شب تبریز فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۸

با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و با هدف ارایه خدمات بهینه و مناسب به شهروندتان از این پس مدیریت شهری خدمات رسانی خود در ساعات پایانی شب تا بامداد هر روز را با استقرار و فعال سازی مجدد شهرداران شب تداوم وتقویت خواهد ساخت.

ایلنا: با فعال سازی مجدد شهردار شب در مجموعه مدیریت شهری تبریز روند خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان در ساعات پایانی شب تا بامداد نیز تداوم خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار تبریز با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و با هدف ارایه خدمات بهینه و مناسب به شهروندتان از این پس مدیریت شهری خدمات رسانی خود در ساعات پایانی شب تا بامداد هر روز را با استقرار و فعال سازی مجدد شهرداران شب تداوم وتقویت خواهد ساخت.
صادق نجفی با تأکید بر اینکه شهرداران شب با جدیت تمام به وظایف و مأموریت‌های محوله خود عمل خواهند کرد افزود: مدیریت شهری با استقرار هر یک از مدیران و معاونین خود به عنوان شهردار شب در دفتر شهردار تبریز، ضمن نظارت بر روند ارایه خدمات و فعالیت‌های شبانه شهرداری، روند مدیریت برنامه‌ها و سیاست‌های کلی مدیریت شهری در مواقع بارندگی و سرما را مدیریت خواهند کرد.
وی در عین حال با تأکید بر جدیت شهرداران شب در انجام وظایف محوله، نظارت بر روند خدمات رسانی مناطق، رصد و پی گیری کیفیت خدمات، نظارت بر کشیک‌های شبانه خدماتشهری، نظارت بر عملکرد ستاد ضایعات و نخاله‌های ساختمانی، نظارت جدی بر ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه، مدیریت و هدایت روند رفت و روب و جمع آوری شبانه شبانه زباله از سطح شهر، سرکشی و نظارت بر روند حمل، دفن و تخلیه پسماندهای شهری و اطلاع از وضعیت و میزان آمادگی یگان‌های آتش نشانی را از اهم وظایف و مسوولیت‌های شهرداران شب برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز