خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

کنفدراسیون هندبال آسیا نظر مساعدی برای برگزاری رقابت‌های جوانان آسیا در تبریز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۴۶

در صورت تایید میزبانی تبریز به زودی ستاد اجرایی مسابقات را به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تشکیل و مقدمات برگزاری مسابقات را فراهم خواهیم کرد. / با توجه به اینکه این مسابقات در ۱۲ روز برگزار می‌شود، لذا فرصت خوبی برای مطرح شدن نام تبریز و آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز را رخدادی تاثیرگذار در روند توسعه ورزش استان دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در دیدار نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا و رییس فدراسیون هندبال کشور با استاندار آذربایجان‌شرقی سخن می‌گفت افزود: کنفدراسیون هندبال آسیا نظر مساعدی برای برگزاری رقابت‌های جوانان آسیا در تبریز دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات در ۱۲ روز برگزار می‌شود، لذا فرصت خوبی برای مطرح شدن نام تبریز و آذربایجان شرقی ایجاد خواهد شد.
اسبقیان ادامه داد: برگزاری این مسابقات در تبریز می‌تواند تاثیر بسزایی در روند توسعه ورزش و افزایش انگیزه ورزشکاران استان داشته باشد.
وی با اشاره به بازدید رییس فدراسیون هندبال کشور و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا از امکانات ورزشی تبریز، گفت: کلیات برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز مورد موافقت قرار گرفته و برای جزییات این بحثنیز نیازمند حمایت استاندار آذربایجان شرقی هستیم.
اسبقیان خاطرنشان کرد: در صورت تایید میزبانی تبریز به زودی ستاد اجرایی مسابقات را به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تشکیل و مقدمات برگزاری مسابقات را فراهم خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز