خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در بستان آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۹۶

در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان و در پی اخبار واصله مبنی بر انتقال مواد مخدر از قم به تبریز از طریق یک دستگاه پراید موضوع کنترل محورهای مواصلاتی در دستور کار این فرماندهی قرارگرفت.

ایلنا: فرمانده انتظامی بستان آباد در آذربایجان شرقی گفت: خودروی حمل مواد مخدر در بستان آباد متوقف شد.
به گزارش ایلنا، حسن باقری افزود در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان و در پی اخبار واصله مبنی بر انتقال مواد مخدر از قم به تبریز از طریق یک دستگاه پراید موضوع کنترل محورهای مواصلاتی در دستور کار این فرماندهی قرارگرفت.
وی گفت: به همین منظورعوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و آگاهی و یگان امداد این فرماندهی متشکل از۴اکیپ مجزا به محل‌های اخذ عوارضی بستان آباد و سعید آباد عزیمت کرده و کلیه راه‌های مواصلاتی و دسترسی‌های عمومی و فرعی به کنترل در آمد.
باقری افزود: یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی(ر - ع) اهل هریس ساکن تبریز و به سرنشینی برادرش بنام(س - ع) در مسیر گوری گل به طرف تبریز خودرو موردنظر متوقف و در بازرسی‌های بعمل آمده از خودرو و کیف دستی راننده مقداربیش از یک کیلوگرم تریاک و چند عدد لوازم آرایشی زنانه کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به خرید مواد از قم ازفردی بنام(ر - ش) جهت فروش درتبریز اعتراف کرد.
گفتنی است، مته‌مان به همراه مواد کشف شده به مراجع قضایی معرفی و خودرو کشف شده نیز توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز