خبرگزاری کار ایران

یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران ۵ اسفند در ورزقان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۶

جلسه هماهنگی یادواره شهدای ارسباران برگزار شد.

ایلنا: فرماندار ورزقان گفت: شناساندن و تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار به خصوص شهادت از موازین دفاعی برای هر جامعه محسوب می‌شود و در مکتب توحید، آن چیزی دارای ارزش و ماندگاری است که در راه خدا و برای خدا شکل گیرد.
به گزارش ایلنا فروغی شجاعی در جلسه هماهنگی یادواره شهدای ارسباران افزود: از خودگذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالا‌ترین حد ارزش گذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش ویژه‌ای بر خوردار است.
وی همچنین با اشاره به اهداف، زمان و مکان یادواره شهدای ارسباران خواستار همکاری تمام نهادهای دولتی در این خصوص شد.
امام جمعه ورزقان نیز در این جلسه گفت: دستاورد حضرت امام خمینی(ره) در رهبری انقلاب اسلامی، احیاء اسلام ناب محمدی(ص) و مهم‌ترین ویژگی آن احیاء فرهنگ شهادت و ایثارگری بود که با مروری گذرا در فرایند نهضت حضرت امام خمینی(ره) به خوبی می‌توان دریافت که اگر فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری نبود نه انقلاب به پیروزی می‌رسید و نه نظام اسلامی‌دوام می‌یافت.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه یادواره شهدای ارسباران برای ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد خواستار با شکوه برگزار شدن این یادواره شد.
یادواره شهدای ارسباران ۵ اسفند در سالن تربیت بدنی این شهرستان و با حضور مقامات استانی و کشوری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز