خبرگزاری کار ایران

اجلاس کار‌شناسان و مشاوران حقوقی واحدهای منطقه ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

کد خبر : ۱۲۴۸۰۷

این اجلاس با هدف هماهنگی بین مشاوران وکار‌شناسان حقوقی واحدهای منطقه ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده بود.

ایلنا: به همت منطقه۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی، اجلاس کار‌شناسان و مشاوران حقوقی واحدهای منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مشاور حقوقی منطقه۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی هدف از تشکیل این اجلاس را هماهنگی بین مشاوران وکار‌شناسان حقوقی اعلام کرد و گفت: اصلیترین کار مشاوران حقوقی صیانت وحفاظت از حقوق دانشگاه هاست.
محمد موسی خانی تصریح کرد: دربحثآیین نامه انضباطی کارکنان، مشاور حقوقی علاوه براینکه باید خودش عضو کمیته انضباطی باشد باید با اشرافیت کامل بر جنبه‌های حقوقی مراقب باشد تا آبرو وحرمت کارمندان نیز خدشه دار نشود.
وی تأکید کرد: واحد‌ها نباید خودسرانه برای کار‌ها وپرونده‌های حقوقی دانشگاه، خارج از دانشگاه وکیل بگیرند، در کلیه موضوعات، واحدحقوقی منطقه باید در جریان امر قرار گیرد وگزارش کارهای حقوقی هرسه ماه به منطقه ارسال شود.
در ادامه این اجلاس مشاور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: مدیریت دانشگاه ومشاور حقوقی باید هماهنگ وصحیح عمل نمایند.
حسن پاشازاده افزود: وظیفه اصلی مشاوران ارائه نظر با اشرافیت کامل وتخصصی به موضوع و ارائه راه کار مناسب است.
وی تأکیدکرد: مشاوران باید اطلاعات خود را به روزکرده ودائماً درحال مطالعه کتابهای جدید قانون گذاری باشند چون ابزار کار آن‌ها این است.
معاون اداری ومالی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در این اجلاس گفت: دانشگاه مجموعه بسیار بزرگی است و مشکلات خاص خود را دارد که مشاوران حقوقی راه گشای این مشکلات هستند.
محمدرضاولیلو افزود: آیین نامه‌های صادره وآیین نامه‌های دادرسی کارکنان باید توسط اداره کل حقوقی بررسی وبازبینی شود.
وی در پایان خواستار تشکیل کمیته قوی حقوقی متشکل از کار‌شناسان املاک، دعاوی پیمانکاران، دعاوی اداره کار، بیمه ومالیات درسطح منطقه شد.
در ادامه مشاوران وکار‌شناسان حقوقی به ارائه مسائل مربوط به واحدهای خود پرداخته وبه تبادل نظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز