خبرگزاری کار ایران

سرمربی تراکتورسازی:

این پیروزی را تقدیم مردم آذربایجان می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۶

نباید هواداران را تنبیه کنیم / قهرمانی می‌خواهیم باید همه استان متحد شوند / دایی: ۷۵ دقیقه حاکم توپ و میدان بودیم / اختلاف بازیکنان ربطی به تدارکات تیم ندارد

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با اطمینان می‌گویم این مردم شایسته بهترین‌ها هستند اصلا درست نیست برای چنین هوادارانی شاخصه‌های تنبیهی در نظر گرفته شود.
به گزارش ایلنا مجید جلالی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: این پیروزی را به هواداران و مردم آذربایجان تقدیم می‌کنیم و با اطمینان می‌گویم این مردم شایسته بهترین‌ها هستند اصلا درست نیست برای چنین هوادارانی شاخصه‌های تنبیهی در نظر گرفته شود، فوتبال روح می‌خواهد و این تماشاگران شایسته تشویق هستند نه تنبیه، اما با آن‌ها فقط با تنبیه رفتار شد.
وی ادامه داد: نباید به خاطر هزار نفر ۶۰ هزار نفر را تنبیه کرد. من نمی‌گویم تنبیه نباشد ولی باید اولویت روی تشویق باشد. با این حال از همه هواداران خاضعانه تشکر می‌کنم و از همه بیشتر به این خاطر خوشحالم که آن‌ها خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.
جلالی در خصوص دیدار برابر پرسپولیس گفت: وقتی بازی را شروع کردیم تا دقیقه ۲۰ خوب بودیم و این تا زمانی بود که گلر آن‌ها خودش را بی‌مورد روی زمین انداخت. پس از این موضوع، بازی ریتم خودش را از دست داد اما در ‌‌نهایت توانستیم در این نیمه گل برتری را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما خوشحالم که توانستیم یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف در نیم فصل اول را برطرف کنیم.
وی افزود: ما در نیم فصل اول روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتم اما امروز از روی نقطه کرنر به گل رسیدیم و این یعنی روی نقاط ضعف کار کردیم و نشان دادیم برایش برنامه داریم در ‌‌نهایت هم توانستیم از گل خود تا پایان مسابقه حفاظت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه چرا تیمش تا این اندازه عقب بازی می‌کرد، گفت: وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که به خوبی از حربه پای بلند استفاده می‌کند این موضوع شما را به عقب می‌کشد ما امروز بد نبودیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی خیلی هم خوب بازی کردیم حتی برای نیمه دوم ایده داشتیم تا نتیجه را حفظ کنیم، بنابراین واقعا از تک تک بازیکنانم ممنونم که باعثافتخار هستند. چرا که آن‌ها در اوج فداکاری بازی می‌کردند اما چون در این تفکر حل شده بودند که فقط سه امتیاز را بگیرند این موضوع ظرافت بازی را گرفت.
وی در مورد عملکرد ضعیف تراکتور در فصل نقل و انتقالات گفت: برای نیم فصل دوم با حدود ۱۴ بازیکن وارد مذاکره شدیم اما شرایط مشکل بود و باشگاه‌ها بازیکن نمی‌دادند حتی از لیگ یک هم نتوانستیم بازیکن بگیریم چون مبالغی که می‌خواستند غیرمنطقی بود. برایمان مشکل است که هزینه‌های سنگینی را متقبل شویم مگر اینکه بازیکنی را به خدمت بگیریم که واقعا در اهداف تاکتیکی ما قرار داشته باشد.
جلالی یادآور شد: در حال حاضر تمرکزمان روی بازیکنان خارجی است کار ما با جاسم کرار تمام شده است. اگر کرار را بتوانیم به شاخصه‌های خوبش برسانیم می‌توانیم بهره خوبی از بازی وی گرفت. ضمن اینکه قرار است دو بازیکن خارجی نیز هفته آینده به تبریز بیاید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد مصدومان این تیم گفت: اعتقادم روی تمرین صد در صد است و بازیکن در تمرین تراکتورسازی از تمرین به ترکیب می‌رسد و چون تمرینات ما بسیار پرفشار دنبال می‌شود این موضوع احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. در این بین یک سری از بازیکنان به خاطر عدم حضور در دوران بدنسازی و یک سری دیگر مانند علی کریمی و مرتضی اسدی به خاطر شرایط فنی مصدوم شده بود. البته ما هر روز یک جا تمرین می‌کنیم و این کار را مشکل کرده است.
جلالی گفت: به زمین تمرین احتیاج داریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه استان متحد باشند با این حال معتقدم که امیدوار‌ترین و شایسته‌ترین تیم تراکتورسازی است.
وی در مورد کارت‌های زرد و قرمز بی‌مورد بازیکنان تراکتورسازی گفت: ‌نباید نگران این مسائل بود. دیدید که در بازی رفت مقابل پرسپولیس سرمان را شکستند و با ارائه یک بازی درگیرانه توانستند پیروز شوند. ما در آن مسابقه اخراجی هم دادیم. بنابراین نباید خیلی نگران این موضوع باشیم.
جلالی افزود: ‌ مطمئن باشید در دور برگشت یک سری از بازیکنان مانند جواد کاظمیان بهترین بازی‌هایشان را برای تراکتورسازی انجام خواهند داد واگر نتوانستیم برای نیم فصل دوم یارگیری خوبی داشته باشیم این اطمینان را می‌دهم که یارهای خودمان از بهترین‌ها خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد برخی خصوصیات اخلاقی علی دایی گفت: ‌این مسائل به خصوصیات ذهنی، روانی و شخصیتی دایی برمی‌گردد البته او در پرسپولیس کار بزرگی انجام داده و توانسته تغییر نسل ایجاد کند. چون هر مربی شهامت انجام این کار را ندارد آن‌ها در یک برهه زمانی حتی با بازیکنان بزرگ دوازدهم شدند اما امسال دایی کار باارزشی را انجام داده ولی اینکه شرایط واقعیت را نمی‌پذیرد به خصوصیات ذهنی و روانی او برمی‌گردد. دایی با توجه به خصوصیاتی که دارد باخت را نمی‌پذیرد و به همین دلیل شاید یک سری از واقعیات را کنار بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان راضی بودم و ۷۵ دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودم.
سرمربی پرسپولیس نیز پس از پایان دیدار این دو تیم گفت: فکر می‌کنم فقط ۱۵ دقیقه اول فوتبال بازی نکردیم و تمام موقعیت‌های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در ۷۵ دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اشتباه کردیم و تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم همه جوره حاکم بر توپ و میدان بودیم و بیش از ۶،۷ موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.
علی دایی افزود: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.
وی گفت: بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند ما نفراتمان را به چشم باز انتخاب کردیم و کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالا‌تر از تراکتورسازی بود متأسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه ۶۴ به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.
وی تأکید کرد: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی‌کند کل مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما داور ۴ دقیقه زمان اعلام می‌کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند.
دایی با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به‌‌ همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.
وی در مورد رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: همیشه جو خوبی اینجا حاکم بوده است و طرفداران آذری همواره رفتار خوبی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز